וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרסיסיץ' נחת בישראל: "התקדמות משמעותית בקריירה"

שחקן הרכש שבן שמעון הביא להפועל תל אביב מקרית שמונה ישתתף באימון הפתיחה: "להישגים מגיעים רק דרך עבודה קשה"

אחד משחקני הרכש הראשונים של רן בן שמעון בהפועל תל אביב, בריאן חרסיסיץ', נחת היום (שבת) בישראל וישתתף באימון הפתיחה שתקיים הקבוצה מחר אחר הצהריים. "מחר נתחיל בעבודה הקשה כבר מאימון הפתיחה, אני יודע שזו תהיה הדרישה של המאמן", אמר הקשר ששיתף פעולה עם בן שמעון בקרית שמונה. "זו התקדמות משמעותית בקריירה שלי ומי כמוני יודע שלהישגים טובים אפשר להגיע רק כשעובדים מאוד קשה". חרסיסיץ', שחתם בשורות האדומים לשנתיים, אמור להרוויח כ-170 אלף דולר בכל אחת משתי העונות הבאות והחל מהשנה הבאה לא ייחשב כזר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
חוזר לשתף פעולה עם המאמן שסייע לפריצה שלו בקרית שמונה. חרסיסיץ'/מערכת וואלה, צילום מסך

חרסיסיץ', 29, משחק בישראל מאז 2007 והפועל תל אביב תהיה הקבוצה הרביעית שלו כאן. הוא הגיע להפועל חיפה בליגה הלאומית ואחרי עונה אחת עבר להפועל עכו. בקיץ 2009 שב להפועל חיפה, הפעם בליגת העל. בשלוש השנים האחרונות שיחק בעירוני קרית שמונה והיה אחד השותפים הבכירים לזכייה באליפות. השחקן קיבל הצעה להמשיך בקבוצה הצפונית, כמו גם הצעה מפילדלפיה יוניון מה-MLS, אבל העדיף לחזור לשתף פעולה עם בן שמעון. חרסיסיץ' רשם בסך הכול 132 הופעות בליגת העל וכבש חמישה שערים.

מכירת המינויים לעונה החדשה תיפתח מחר, לאחר אימון הערב של הקבוצה. המכירה תתבצע בשלב הראשון באתר האינטרנט של לאן, כשביוזמת עמותת האדומים משווקים העונה מנויי סטודנט ומנוי לוחם במחירים מוזלים. כמו כן עמותת האוהדים תעניק 20 אחוזי הנחה ברכישה של הסט החדש לעונת 2013-2014 (חולצה+מכנסיים), שיוצג באופן רשמי לקראת פתיחת העונה.

המחירים המלאים:

שער 4,5,7,8 - מבוגר: 1,190 שקל
שער 4,5,7,8 - ילד/חייל/אישה/סטודנט: 900 שקל
שער 8 - לוחם (5 משחקים בעונה): 250 שקל
שער 8 - משפחה (מבוגר + 2 ילדים): 2,700 שקל
שער 2,13 - מבוגר: 2,090 שקל
שער 13, 2 - מבוגר + ילד: 3,090 שקל
שער 13, 2 - משפחה (מבוגר + 2 ילדים): 4,100 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully