וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי שכטר: ”אני מרגיש שפה אני יכול לחזור לעצמי”

החלוץ חזר להפועל ת”א אחרי שנתיים בגרמניה ואנגליה: ”הרגשתי שאני צריך לעשות צעד אחורה ולהחזיר את הביטחון"

ניב אהרונסון

זה היה באוויר, והיום (חמישי) זה הפך לרשמי: איתי שכטר חתם בהפועל תל אביב לחמש שנים ויחזור למדים האדומים לאחר שנתיים בהן שיחק בקייזרסלאוטרן וסוונסי. האדומים סגרו את כל הפרטים האחרונים מול קייזרסלאוטרן הגרמנית אליה והציגו את הרכש הטרי במסיבת עיתונאים. שכטר ישתכר כ-1.5 מיליון שקל לעונה ויהיה הרכש הרביעי של האדומים מאז הגעת רן בן שמעון. קדמו לו בריאן חרסיסיץ', יורגן קולין וברנקו איליץ'.

איתי שכטר, שחקן הפועל תל אביב. ניב אהרונסון
ושוב איתכם. שכטר/ניב אהרונסון

שכטר אמר בפתיחת מסיבת העיתונאים: "אני מאוד שמח לחזור הביתה. חזרתי למקום שהכי רציתי לחזור אליו. זו הייתה דרך לא קלה. אני מודה לחיים רמון שעשה הרבה בשביל להביא אותי, ויש עוד הרבה אנשים שהשקיעו. הקהל הגדול הזה נלחם להביא אותו גם בימים הכי קשים כדי להביא אותי. היו קבוצות אחרות שרצו אותי, אבל אני שמח להיות פה. החתימה של רן בן שמעון נתננה לי המון כוח להגיע לפה. אני סומך עליו. יש ממני הרבה ציפיות. גם אם הייתי בא בסכומים פחות גבוהים היו מצפים להרבה ממני. אני חלק מהקבוצה, ואני בטוח שהקבוצה תעשה את המקסימום כדי להחזיר לקהל הנפלא הזה".

לגבי ההשפעה של הקהל לבחירה שלו לחזור: "הקשר שלי לקהל של הפועל תל אביב הוא ברור. יש אנשים שעשו כל כך הרבה בשביל שאחזור, אמא שלי חינכה אותי מאז שאני ילד ללכת לאן שאוהבים אותי".

לגבי העזיבה את אירופה: "עברתי שנה לא קלה. שיחקתי לא מספיק, אבל חוויתי את אירופה ברמות הכי גבוהות, אבל לא הרגשתי חלק מהקבוצה. הרגשתי שאני צריך לקחת צעד אחורה, יכול להיות שיכולתי להרוויח יותר כסף בחו"ל. אני לא מתוסכל, קריירה היא קצרה ויש תקופות טובות ופחות טובות".

לגבי ההצעה ממכבי תל אביב: "לא נכנסתי איתם לסכומים יותר מדי, ידעתי שאם הפועל תל אביב תציע ותגיע לכיוון שאני חושב עליו, אני אחזור להפועל. הלב שלי נקי, זה הכי חשוב".

לגבי הציפיות לעונה הבאה: "המציאות שונה מאז שעזבתי, מכבי תל אביב לקחה אליפות. כל שנה יש לה בשורה חדשה. ננסה את המקסימום כדי להגיע לעונה טובה. בכדורגל אין רק הצלחות. כם בתקופות פחות טובות נהיה יד אחת ונהיה מאוחדים".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב, רן בן שמעון, עם שחקן הקבוצה איתי שכטר. ניב אהרונסון
בטוח שההשתלבות תהיה מהירה. רן בן שמעון עם שכטר/ניב אהרונסון

מאמן הפועל תל אביב רן בן שמעון: "להפועל תל אביב איתי שכטר הוא יותר מעוד שחקן. אולי זו קלישאה, אבל אני מרגיש שזה אמיתי. זה בדיוק הפרופיל של השחקנים שאני רוצה לראות כאן. לא בטוח שנוכל להביא עוד שחקנים בחוזה כמו שלו. הפועל ת"א לא נבנית על איתי, הוא יהיה רק חלק מהפאזל. יהיה לו חלק חשוב. מבחינת הציפיות ממנו יש לי רק ציפייה אחת - שייתן את כל מה שהוא יכול. לא שום דבר מעבר לזה. אני מאוד שמח שהוא מצטרף. זו החתמה משמעותית מבחינה אנושית ומבחינה מקצועית. איתי הוכיח את עצמו כבר במועדון הזה. האישיות שלו מתאימה מאוד למה שאנחנו מנסים לבנות בקבוצה הזאת. ההשתלבות שלו בקבוצה יותר מוודאית, זה טבעי".

מאמן הפועל תל אביב, רן בן שמעון, עם שחקן הקבוצה איתי שכטר. ניב אהרונסון
יוצאים לדרך חדשה. שכטר ובן שמעון/ניב אהרונסון

בנושא אחר: בהפועל חיפה מחכים להודעה מהפועל תל אביב שעדיין לא התקבלה האם היא מממשת את האופציה על חנן ממן. בקבוצה הבינו שהשחקן ימריא הלילה לבלגיה אך לא מבינים כיצד הפועל תל אביב סיכמה עם הבלגים אם היא כלל לא מימשה עדיין את האופציה. בחיפה לא מתכוונים לעמוד מנגד אם הפועל תל אביב תקבל כסף על ממן מבלי שתממש את האופצייה ואם זה יקרה הם יפנו לערכאות משפטיות ואולי גם למוסדות אופ"א. גורמים בחיפה לא פסלו גם את האפשרות להסדר משולש שיכניס כסף גם להפועל תל אביב וגם להפועל חיפה

  • עוד באותו נושא:
  • איתי שכטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully