וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנן ממן חתם לעונה בבוורן: "זה בדיוק הזמן להתפתח"

עוד שגריר ישראלי יוצא לליגה הבלגית, הפועל ת"א פוצתה בכמה מאות אלפי שקלים. הקשר: "מגשים את החלום של אבא שלי"

קשר הפועל תל אביב בעונה החולפת חנן ממן, חתם היום (שישי) לעונה בקבוצת בוורן מהליגה הבלגית הראשונה, כאשר לקבוצה תהיה אופציה להאריך את העסקה לעונה נוספת. ממן, יחד עם סוכנו דודו דהאן, המריאו לבלגיה במטרה להגיע להסכם עם הקבוצה שחשקה בשירותיו ואכן, אחרי מספר שעות של דיונים בין הצדדים, נמצא עמק השווה והחוזה, שיהפוך את ממן לנציג הישראלי התשיעי נכון לרגע זה בבלגיה, נחתם.

לאחר החתימה, הקבוצה הבלגית העבירה פיצוי להפועל תל אביב, במדיה שיחק הקשר בעונה החולפת. האדומים דרשו תחילה פיצוי של מיליון שקלים, אך לבסוף הסתפקו בכמה מאות אלפים. כזכור, רק לפני יומיים שב המגן השמאלי רמי גרשון לליגה הבלגית וחתם אף הוא בבוורן, שם שיחקו בעונה שעברה גל שיש, ברק בדש ומוחמד גדיר.

ממן אמר לאחר החתימה: "אני נרגש לחתום בליגה הראשונה בבלגיה, זה מגשים את החלום של אבא שלי, שלא זכה לזה. תודה לסוכן שלי דודו, שהבטיח וקיים. אתגעגע לקהל האדום של תל אביב ושל חיפה".

אדם הרפקה בני יהודה מול חנן ממן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אתגר חדש. ממן/ברני ארדוב

בשיחה עם וואלה! ספורט נשאל חנן ממן האם המעבר לאירופה הוא הגשמת חלום עבורו: "אני בן 24, מרגיש שזה בדיוק הזמן להתפתח ובבוורן יש את כל האמצעים לעשות את זה".

אומרים שבלגיה זה לא התקדמות.

"שיגידו. מי שטוב - מצליח, ולא משנה איפה באירופה ובאיזה קבוצה. מהפועל חיפה הגעתי לתל אביב, ומבוורן אני מתכוון לעשות את אותו הדבר".

שזה אומר לאן?

"קבוצה אירופית גדולה".

ודרך שם גם לנבחרת?

"זה תמיד חלום לשחק בנבחרת, לא משנה איפה אהיה".

מלבד זאת, חלוץ הקבוצה לשעבר מהראן לאלה זכה בתביעת הבוררות שהגיש נגד הפועל תל אביב והבעלים לשעבר אלי טביב. בתביעה, דרש לאלה פיצוי על חוזה לחמש שנים פלוס מענקים, כפי שהובטח לו לטענתו בזמנו על ידי המנכ"ל גבי קצרה. התביעה הסתכמה במעט יותר משני מיליון שקלים, אך הבורר פסק כי השחקן יקבל רק כ-380 אלף שקלים, הכוללים את מענק 200 אלף השקלים שהובטחו לו ולא שולמו, כמו גם את מענקי ההעפלה לאירופה. הכספים כבר הועברו לשחקן על ידי טביב.

עדכון ראשון: 12:46

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully