וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מנואל פלגריני מונה למאמן מנצ'סטר סיטי

הצ'יליאני חתם לשלוש שנים בסיטיזנס: "מתרגש לעבוד עם הכישרונות הגדולים שיש בקבוצה". שוסטר יחליפו במלאגה

מנצ'סטר סיטי הודיעה היום (שישי) רשמית כי מנואל פלגריני מונה למאמן הקבוצה. כשבועיים לאחר שהמאמן הצ'יליאני סיכם בשורות הסיטיזנס פלגריני הגיעה החתימה והוא יחליף בתפקיד את רוברטו מאנצ'יני. פלגריני, 59, חתם לשלוש עונות ועלות העסקה מוערכת בכ-3.4 מיליון ליש"ט. מי שיחליף את פלגריני במלגה הוא מאמן ריאל מדריד לשעבר ברנד שוסטר, שצפוי לחתום לחמש שנים במועדון האנדלוסי.

"אני שמח לקבל עליי את התפקיד וההזדמנות שהוא טומן בחובו", אמר פלגריני בעת הצגתו במועדון. "מנצ'סטר סיטי על דרך ההצלחה ואני מתרגש לעבוד עם הכישרונות הגדולים שיש בקבוצה ועבור אוהדי הקבוצה".

יו"ר סיטי חאלדון אל-מובארק אמר: "מנואל הוא מאמן מאוד מנוסה ומצליח, עם רקורד מוכח. התרשמנו ממנו מאוד, במיוחד מהמחויבות שלו לפתח את מנצ'סטר סיטי לאורך זמן".

מנואל פלגריני מאמן מלאגה. GettyImages
התחנה הבאה: אנגליה. פלגריני/GettyImages

פלגריני החל את קריית האימון שלו באמצע שנות ה-90 באניברסידד קאתוליקה הצ'יליאנית, ואימן באקוודור לפני שנחת ב-2001 על הקווים של סן לורנצו הארגנטינאית. יחד עם סן לורנצו זכה באליפות הקלאוסורה של אותה שנה ואחר כך אימן את ריבר פלייט, וגם איתה זכה באליפות הקלאוסורה בשנת 2003. בזכות הצלחתו בארגנטינה הוא קיבל בקיץ 2004 הצעה מוויריאל הספרדית ואימן את הקבוצה במשך חמש שנים, במהלכן הוביל את המועדון לחצי גמר ליגת האלופות ולמקום השני בליגה הספרדית בשנת 2008. בקיץ 2009 מונה פלגריני למאמן ריאל מדריד, אולם כשל להשיג תארים עם הבלאנקוס וב-2010 פוטר מהמועדון. באותה שנה הוא עבר לאמן את מלאגה הצנועה, וחתם על חוזה לשלוש שנים בשורותיה.

בעונת 2011/12 פלגריני ומלאגה סיימו במקום הרביעי בלה ליגה ושיחקו ב-2013 בליגת האלופות. הקבוצה הצנועה מאנדלוסיה הגיעה עד רבע גמר הטורניר, והודחה על ידי בורוסיה דורטמונד הגרמנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully