וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 14.6

חוזה העתק שמכינה יונייטד לרונאלדו והסכום המטורף שתשקיע בבייל, פלגריני מונה למאמן סיטי, בארסה ממשיכה לחפש שוער וזידאן כבר מתחיל לעבוד בריאל. כל ההעברות והשמועות

העברות

* מנצ'סטר סיטי הודיעה רשמית כי מנואל פלגריני מונה למאמן הקבוצה. פלגריני חתם לשלוש שנים ויחליף בתפקיד את רוברטו מאנצ'יני. עלות העסקה מוערכת בכ-3.4 מיליון ליש"ט. ברנד שוסטר הגרמני יחליף את פלגריני במלאגה, וצפוי לחתום על חוזה לחמש שנים במועדון האנדלוסי.

* עכשיו זה כבר סופי: יאגו אספס, כוכבה של סלטה ויגו, חתם לארבע שנים בליברפול. החלוץ בן ה-25, שהבקיע 12 שערי ליגה בספרד בעונה החולפת, ישתכר כ-1.5 מיליון יורו לעונה. סלטה קיבלה עבור כרטיסו 9 מיליון יורו ותזכה לסכום נוסף אם יימכר בעתיד.

* בולוניה השלימה את רכישתו של הקשר היווני פנאיוטיס קונה (25), ששיחק בשורותיה בעונה האחרונה כשחצי מכרטיסו עוד היה שייך לברשיה. כעת בולוניה היא הבעלים הבלעדי של הכרטיס.

* הוב סטיבנס, המאמן ההולנדי בן ה-60 שלא עבד מאז נפרד משאלקה, חתם לשנתיים כמאמן פאוק סלוניקי היוונית.

* סלטיק הסקוטית החתימה לארבע שנים את החלוץ אמידה באלדה, 22, ששיחק בוויטוריה גימארייש.

* ז'אק פאטי, הבלם הצרפתי בן ה-29 ששיחק בחצי העונה האחרונה בבאסטיה, חתם לשנתיים בווהאן הסינית.

* רויסטון דרנטה חתם לשנתיים ברדינג האנגלית. ההולנדי בן ה-26 שיחק בעונה שעברה באלניה הרוסית וזו תהיה הקדנציה השנייה שלו באנגליה, אחרי ששיחק בעבר באברטון. סוכנו: "החוזה נחתם, והוא שמח לחזור לאנגלי".

* וויגאן, מחזיקת הגביע האנגלי שגם ירדה ליגה בעונה שחלפה, תחתים את אואן קויל, שאימן את יריבתה הגדולה בולטון, למאמנה החדש. "עקרונית, העסקה סוכמה", אמר הבעלים דייב ווילאן ל"סקיי ספורט".

תקציר: מלאגה - סלטה ויגו 0:2. Denis Doyle, one
ליברפול חוזרת לשוק הספרדי. יאגו אספס/one, Denis Doyle

שמועות

* אחרי הציוץ של כריסטיאנו רונאלדו, שטען כי לא סיכם על חוזה חדש בריאל מדריד, ב"דיילי סטאר" טענו הבוקר כי הפורטוגלי קרוב לחזרה למנצ'סטר יונייטד. על פי הדיווח, השדים האדומים שאבו עידוד מההודעה של רונאלדו ומתכוונים להגיש לו חוזה אסטרונומי של 250 אלף ליש"ט לשבוע.

* "סקיי ספורט" מדווחת כי דנילסון הברזילאי חתם על חוזה לארבע שנים בסאו פאולו. דנילסון בן ה-25 שיחק בעבר בארסנל, והושאל בשנתיים האחרונות לסאו פאולו הברזילאית.

* על פי דיווחים באנגליה, ברצלונה הצטרפה למירוץ אחר בלם ארסנל לורן קוסיילני. הקטלאנים כבר הגישו הצעה בגובה 20 מיליון ליש"ט עבור הצרפתי, שגם באיירן מינכן כבר סימנה.

* עוד קרב שנראה באופק בין יונייטד וריאל הוא סביב גארת' בייל. ב"סאן" טוענים שדייויד מויס שיכנע את ראשי המועדון האדום, משפחת גלייזר, להשקיע סכום מטורף של 85 מיליון ליש"ט בהבאתו של הוולשי אם רונאלדו יישאר במדריד.

* עוד ביונייטד: מויס עדיין לא ויתר על הבאתו של ססק פברגאס, שיעלה לשדים האדומים 40 מיליון ליש"ט.

* בינתיים, ריאל מדריד ממשיכה לחפש חיזוק ועל פי עיתון 'אס' עשויה לפנות לזניט סנט פטרסבורג במטרה לרכוש את החלוץ הברזילאי הולק, 26, עליו שילמה זניט 50 מיליון יורו לפני פחות משנה.

* על פי ה"אס", זינאדין זידאן דרש מפלורנטינו פרס להחתים את כוכב מלאגה, איסקו, באופן מיידי.

* אימא של אדינסון קבאני: "הבן שלי רוצה לשחק בריאל מדריד".

* עוד ברשימת האפשרויות של קרלו אנצ'לוטי, אם אכן יתמנה כצפוי למאמן ריאל: מרקו וראטי, אסייר איארמנדי, ארתורו וידאל, אילקאי גונדואן ומי לא בערך.

* שחקן פ.ס.ז' ואיטליה הצעירה מרקו וראטי אמר כי עתידו אינו תלוי בקרלו אנצ'לוטי: "אני אוהב את פריס ונשאר בקבוצה. אני שמח שכותבים שאני מעניין קבוצה כמו ריאל מדריד".


* אינטר דחתה את הצעתה של ברצלונה על סך 19.5 מיליון ליש"ט לגבי השוער סמיר הנדנוביץ'.

* דינמו קייב הגיעה לסיכום עם פ.ס.וו איינדהובן על רכישתו של החלוץ ג'רמיין לנס תמורת 9 מיליון יורו. כעת האוקראינים צריכים לסכם עם שחקן נבחרת הולנד עצמו, וינסו להציע לו חוזה ארוך טווח.

* על פי 'בילד', המבורג ושאלקה מעוניינות בחלוץ הפרגוואי רוקה סנטה קרוס, 31, שמסיים בסוף החודש את חוזהו בשורות מלאגה.

* האם פאבלו איימאר בדרך חזרה לריבר פלייט? הפליימייקר הוותיק, 34, מסיים חוזה בבנפיקה ועל פי דיווחים בארגנטינה כבר מנהל משא ומתן עם קבוצת נעוריו, במדיה שיחק בשנים 1995-2000.

* אנדי קארול ישלים את העברתו מליברפול לווסטהאם בשבוע הבא. הפטישים ישלמו 15.5 מיליון ליש"ט.

* דרייס מרטנס, הקיצוני המצוין של פ.ס.וו איינדהובן, קרוב למעבר לנאפולי. גם מאוריסיו איסלה עושה את דרכו לנראזורי.

* קשר אספניול חואן ורדו אישר כי אחרי הוא עוזב את המועדון אחרי ששיחק ארבע שנים בשורותיו. אולימפיאקוס היוונית מעוניינת בשחקן בן ה-30.

הולק, שחקן זניט חוגג. רויטרס
רונאלדו יעזוב את ריאל והוא יגיע? הולק/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully