וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: חסוס נבאס חתם במנצ'סטר סיטי

קשר סביליה יהפוך לרכש השני של הסיטיזנס במהלך הקיץ אחרי פרננדיניו: "זה הרגע הנכון עבורי לעזוב, הפרמיירליג תתאים לי"

מנואל פלגריני אמנם טרם הוצג רשמית כמאמן הבא של מנצ'סטר סיטי, אך כבר עמל מאחורי הקלעים על בניית הסגל לעונה הבאה. התכולים הודיעו היום (שלישי) על החתמתו של קשר נבחרת ספרד חסוס נבאס, שמצטרף לרכש נוסף עליו הודיעו לאחרונה, פרננדיניו הברזילאי.

נבאס בן ה-27 החל במו"מ קדחתני עם סיטי ושמועות רבות קשרו אותו למעבר לאנגליה, אך המגעים הבשילו רק בימים האחרונים והיום הוא עבר בדיקות רפואיות בניו יורק, לאחריהן הודיעו התכולים רשמית על צירופו. הסיטיזנס ישלמו לסביליה סכום המוערך בכ-14.9 מיליון ליש"ט, ונבאס יצטרף לאימוני הקבוצה מיד לאחר גביע הקונפדרציות שיחל השבוע בברזיל.

חסוס נבאס שחקן נבחרת ספרד יורד מהמטוס. רויטרס
סוף סוף המעבר הושלם. חסוס נבאס/רויטרס

"מנצ'סטר סיטי היא פרויקט מרגש. זה הרגע הנכון עבורי לעשות את הצעד הזה, אני שמח ומרוצה מאוד מההזדמנות שניתנה לי", אמר נבאס לאחר החתימה. "הפרמיירליג תתאים לי מאוד בגלל שהקצב הוא מהיר מאוד, כמו שאני משחק. אני כבר מצפה לזה. כעת אני רוצה להמשיך להתקדם בקריירה, ולעזור לסיטי, שהייתה מאוד מוצלחת בשנים האחרונות להמשיך באותו קו".

נבאס, יליד לוס פלאסיוס שבסביליה, גדל בסביליה והחל לשחק במדיה במחלקות הנוער כבר בגיל 15. את הופעת הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת ערך כבר בעונת 2003-2004 מול אספניול, והחל לעורר עניין מצד קבוצות גדולות יותר. באוגוסט 2006 צ'לסי הייתה קרובה להניח את ידיה עליו ולהחתימו אך נבאס עצמו החליט להישאר עונה נוספת בקבוצת נעוריו. בסך הכול רשם נבאס 393 הופעות במדי סביליה, בהם כבש 34 שערים שנפרשו על פני תשע עונות.

מנואל פלגריני מאמן מלאגה. GettyImages
מושך בחוטים עוד לפני שחתם רשמית. פלגריני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully