וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק: "אני בהלם מהיכולת של לברון במשחק 3"

13.6.2013 / 10:26

הפרשן הבכיר של ESPN אמר בשיחת ועידה בהשתתפות וואלה! ספורט: "ג'יימס לא יכול לבנות על רול פליירס, הוא צריך לקחת אחריות". דאנקן? "הפאוור פורוורד הטוב אי פעם בספר שלי"

משחק 4 בגמר ה-NBA בין סן אנטוניו למיאמי ייצא לדרך ב-4 לפנות בוקר יום שישי (ספורט5), ומג'יק ג'ונסון, הפרשן הבכיר של ESPN ואחד שהיה כבר כמה פעמים במעמד הזה, ניתח את ההתמודדות הצפויה בשיחת ועידה בהשתתפות וואלה! ספורט.

"אני בהלם מהצורה שבה לברון שיחק במשחק 3 יותר מאשר במשחקים הראשונים", אמר מג'יק בתגובה לשאלה האם הוא מופתע מיכולתו החלשה של כוכב ההיט, "הוא היה צריך להתכונן למשחק הזה טוב יותר. כשאתה מגיע למשחק חוץ אתה לא יכול לבנות על צ'אלמרס שיקלע 19 נקודות, אתה לא יכול לבנות על הסיוע של ריי אלן. הוא צריך להיות אגרסיבי ולקחת אחריות כי הרול פליירס הם שעוקבים אחריו ומחקים אותו. הם הרי יודעים שהוא הטוב ביותר, ולא רק הם, גם כריס בוש ודווין וויד יודעים את זה".

כדורסלן העבר מג'יק ג'ונסון, אולסטאר 2012. רויטרס
כרגיל, הוא ממש לא נוצר את לשונו. מג'יק ג'ונסון/רויטרס
sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מג'יק אמר בקריצה: "אני רוצה ומצפה ממנו שיהיה יותר כמו קובי, כמו מייקל וגם כמוני. הוא צריך לקלוע נקודות. צריך לזכור שסן אנטוניו היא היריבה הגרועה ביותר עבור מיאמי, כי היא קבוצה ממושמעת שנצמדת לתכנית המשחק. שוב לא יהיה קל ללברון".

מג'יק נשאל האם לאור יכולת הקליעה של לברון מבחוץ (7 מ-30 בסדרה, 2 מ-14 במשחק 3) והשיב: "אני חושב שהוא צריך להמשיך לזרוק מבחוץ. הוא פשוט צריך לקלוע, ואז הנתיבים ייפתחו עבורו. אני זוכר שבוסטון עשתה לי את אותו דבר, כיווצה את הצבע. אז הכנסתי כמה קליעות והם התחילו לשמור קרוב יותר.

"לברון לא יכול לנצח את סן אנטוניו ואת תכנית המשחק שלה עם תלות בחברים. דווין וויד הוא מי שהוא כרגע, הוא לא ייתן לך 25-30 נקודות למשחק, וכריס בוש הוא לא שחקן דומיננטי. הוא טוב, אבל הוא לא כוח דומיננטי. אם הוא ישחק טוב הם יילכו בעקבותיו, לא להפך".

לברון ג'יימס, כריס אנדרסון, נוריס קול, מיאמי היט. רויטרס
חייב לקחת אחריות הפעם. לברון ג'יימס/רויטרס

גם על טים דאנקן דיבר מג'יק ג'ונסון: "בספרים שלי הוא הפאוור פורוורד הכי טוב בהיסטוריה, יותר טוב מקווין מקהייל. אמרתי לו יום אחד 'אתה, אתה אחד השחקנים האהובים עלי בכל הזמנים, אתה תמיד חושב על הניצחון ועל הקבוצה'. דאנקן ברמה של ביל ראסל בכל הקשור להפיכת החברים לטובים יותר".

וכמובן, אי אפשר שלא להתייחס לפציעה של טוני פארקר. הגארד עבר MRI שקבע כי אין לו קרע בשריר הירך, אבל הוא סובל ממתיחה שעלולה להשבית אותו במשחק 4. מג'יק עצמו עבר פציעה דומה בסדרת הגמר של 89' מול דטרויט.

"זה היה הרסני", נזכר מג'יק, "היינו טובים מאוד ובמומנטום, לא הפסדנו משחק בפלייאוף ואז ביירון סקוט מתח את הרצועה ואחריו אני. זה היה שובר, לא יכולתי להתאושש מזה הרבה זמן. אבל פופוביץ' תמיד יודע לעשות עבודה טובה בתחום הזה. הם עדיין יבואו לשחק את הכדורסל של הספרס, עם או בלי פארקר.

"העובדה שזו רק מתיחה ולא קרע היא בשורה מצוינת לספרס. אני לא יודע אם יהיה מוכן למשחק 4, אבל ב-5 הוא כבר ישחק. וסן אנטוניו לא תשנה את הגישה, את זה אני יכול להבטיח לכם".

שחקן סן אנטוניו ספרס, טים דאנקן. רויטרס
ברמה של ביל ראסל בכל הקשור להעלות את רמת המשחק של החברים שלו. דאנקן/רויטרס

עוד בטרם נודע סופית על מינויו של ג'ייסון קיד כמאמן ברוקלין נטס, מג'יק נשאל על הסיטואציה. הוא עצמו אימן תקופה קצרה בלייקרס לאחר שפרש בפעם השנייה ממשחק. "אני רוצה להבהיר משהו. בניגוד לקיד, מעולם לא רציתי לאמן, עשיתי טובה לג'רי באס (צוחק). אני חושב שקיד יכול לעשות עבודה טובה, ראינו מה מארק ג'קסון עשה בגולדן סטייט ואם הלב שלו יהיה במקום הנכון מבחינת רצון ואהבת אימון, הוא יוכל להגיע רחוק".

שיחת הוועידה התאפשרה הודות ל-ESPN ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully