וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "לא יכול להיות יותר שחור, במיוחד מבחינתי"

כוכב מיאמי מבטיח להתעלות במשחק 4 (4:00, ספ' 5): "אעשה עבודה טובה יותר". טוני פארקר הפצוע: "לא אלחיץ את עצמי"

סדרת גמר ה-NBA מתקרבת לרגעיה המכריעים, והלילה (בין חמישי לשישי) ייפגשו סן אנטוניו ספרס ומיאמי היט למשחק מספר 4 (4:00, ספורט 5), כשהמארחת מטקסס יודעת שניצחון ישפר רבות את סיכוייה לזכות בתואר, והאלופה מפלורידה מבינה שזה משחק שפשוט אסור לה להפסיד.

דווין וויד מנסה להרגיע: "אנחנו לא מודאגים מלברון"

לברון ג'יימס, מיאמי היט, מול טים דאנקן, סן אנטוניו ספרס. רויטרס
"אני מבטיח שאהיה טוב יותר, בטוח". לברון ג'יימס/רויטרס

אחרי שמיאמי הובסה ב-36 במשחק מספר 3, לברון ג'יימס יודע שעליו לקחת אחריות ולסחוב את קבוצתו על הגב. ה-MVP החטיא 14 מ-21 זריקותיו במשחק ההוא, ובפעם השנייה בקריירה שלו לא הגיע לקו העונשין במשחק פלייאוף. "לא יכול להיות יותר שחור מהלילה ההוא, במיוחד מבחינתי", אמר לברון ג'יימס לקראת משחק 4. "אני מבטיח שאהיה טוב יותר, בטוח. אני חייב לעשות כל מה שצריך. זה בלתי אפשרי מבחינתי לקלוע 7 מ-21, לקלוע ב-33 אחוזים מהשדה ולא להגיע לעונשין. אני חייב למצוא דרכים התקפיות שישפיעו על המשחק. הם עושים עבודה טובה בהגנה. בכל פעם שאני מגיע לפיק אנד רול יש עליי שחקן שמגיע מולי ועוד שחקן שלוחץ את הכדור, הם מכניסים אותי למצבים בהם הם יכולים לצופף. אני הולך לעשות עבודה טובה יותר מול ההגנה שלהם".

דווין וויד דווקא חושב שלברון לא צריך להאשים את עצמו על הבעיות בהתקפה של מיאמי. "אנחנו חייבים לעשות כמיטב יכולתנו כדי להשיג עוד הזדמנויות", אמר דווין וויד, "אנחנו זורקים זריקות שאנחנו לא רוצים, כולנו, ברור שזה מתחיל עם שלושתנו - לברון, כריס ואני - אנחנו צריכים לעשות את העבודה כשלושת השחקנים המובילים של הקבוצה ולהנהיג אותה קדימה".

טוני פארקר, סן אנטוניו ספרס. AP
"קואץ' פופ תמיד מעדיף שהשחקן ינוח כדי להימנע מהחמרה". טוני פארקר/AP

סן אנטוניו יודעת שזהו משחק מפתח, ומה שהכי חשוב לה זה לראות את טוני פארקר עולה למשחק מספר 4. בדיקת ה-MRI שעבר הגארד הראתה כי הוא סובל ממתיחה בדרגה קלה בשריר הירך האחורי, והוא כרגע בספק למשחק. פארקר אמר שהחדשות הטובות הן שאיננו סובל ב"מתיחה או קרע", אבל עדיין ייתכן שייעדר מהמשחק. "אדבר עם פופוביץ', קואץ' פופ תמיד מעדיף שהשחקן ינוח כדי להימנע מהחמרה", אמר פארקר, "אם זו הייתה העונה הרגילה בטוח שהייתי נח. זאת פציעה ונראה מה יהיה, נראה איך ארגיש לפני המשחק".

הספרס עם מאזן 5:11 העונה במשחקים בהם פארקר נעדר, והוא הבורג המרכזי בקבוצה. הספרס במאזן 8:43 בעונה הרגילה ובפלייאוף במשחקים בהם פארקר קולע 20 נקודות ומעלה ועם מאזן 1:18 כשהוא מוזר 10 אסיסטים ויותר. "אני לא רוצה להלחיץ את עצמי", הוסיף פארקר, "ההגנה של מיאמי מתמקדת בי, והחברים שלי נהנים מזה. הם משחקים נהדר ואני מקווה שימשיכו ככה".

"ההגנה שלנו לא מתמקדת רק בלברון", אמר מאמן הספרס גרג פופוביץ', "אתם מדברים כל הזמן על לברון, אבל אנחנו שומרים על עוד שחקנים באותו אופן שבו אנחנו שומרים על לברון. הגנה קבוצתית היא הגנה קבוצתית". שחקנו טים דאנקן הסביר את הדרך בה סן אנטוניו משחקת בהגנה: "אנחנו שומרים על לברון עם חמישה שחקנים, אנחנו מבינים איזה שחקן הוא. הוא השחקן הכי טוב בעולם, ואנחנו מכבדים אותו, אנחנו מנסים להקשות לו על החיים בכל פעם שהוא נוגע בכדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully