וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סטול: "נצטרך מאמץ קבוצתי כדי לנצח"

13.6.2013 / 8:56

גארד מכבי חיפה ממעיט בחשיבותו האישית לקראת הגמר נגד מכבי ת"א (20:50, ספורט 5): "צריכים לשחק משחק שלם וטוב"

אדריאן הרבשטיין

גמר ליגת העל לעונת 2012/13 יתקיים הערב (חמישי) בהיכל רוממה בחיפה ויפגיש את מכבי תל אביב ומכבי חיפה (20:50, ספורט 5). ניתן היה לחוש את המתח על פניהם של שחקני מכבי חיפה בסיום האימון המסכם אמש, אך למרות זאת הירוקים מאמינים שהם הולכים לצאת בסיום המשחק כשהתואר אצלהם בידיים. מה שעלול להפריע הוא העובדה שלמכבי תל אביב צפוי להיות רוב גדול ביציעי רוממה.

הגמר ברוממה: מכבי חיפה-מכבי ת"א (20:50, ספ' 5)

שחקן מכבי חיפה פול סטול. אדריאן הרבשטיין
"אם נשאיר מישהו פנוי הם יקלעו מבחוץ". פול סטול/אדריאן הרבשטיין

"אנחנו נבוא לשחק את המשחק שלנו, נשחק הגנה, ננסה לאבד כמה שיותר כדורים, נניע את הכדור ונמסור כמה שיותר אסיסטים", אמר פול סטול לקראת המשחק והתייחס לחמשת ההפסדים של הקבוצה נגד מכבי העונה, "אני חושב ששיחקנו נגד מכבי טוב מאוד בחלקים מתוך המשחקים שהפסדנו, כמעט בכל משחק, שיחקנו טוב לפרקים של 10 או 20 דקות, אבל אנחנו צריכים לשחק משחק שלם וטוב כדי לנצח את ההתמודדות מולם".

לא מעט פרשנים קובעים כי לסטול יש את היכולת לנצח את המשחקים של קבוצתו, כולל הערב, "אני לא יודע עד כמה האמירה הזאת שכשאני משחק טוב אז הקבוצה משחקת טוב, אנחנו נצטרך להביא מאמץ קבוצתי כדי לנצח. זאת הדעה שלכם, אני אעשה את הכל כדי לשחק טוב וכדי שננצח את המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
גל מקל שחקן מכבי חיפה מול דייויד לוגן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מדאיג את הירוקים. דייויד לוגן/ברני ארדוב

שתי נקודות נוספות אליהן התייחס הגארד הן היכולת של דייויד לוגן, שקלע העונה 15.4 נקודות נגד הירוקים, והניסיון להימנע מאיבודי כדור, "נצטרך לשחק הגנה חזקה נגד לוגן ונגד כולם, הם טובים מאוד. יש להם קלעים טובים מאוד אם נשאיר מישהו מהם פנוי הם יקלעו מבחוץ. נצטרך להיות יותר מודעים לאיבודי הכדור שלנו, למסור רק מסירות בטוחות, וזה לכולנו. אם זה מסירה של 50-50 אז לא למסור אותה כי מכבי משחקת טוב מאוד אחרי איבודי כדור".

ככל הנראה מטעמי עין הרע, בחיפה סרבו לדבר לפני המשחק על חגיגות אפשריות במידה ויזכו בתואר, אך גורמים במועדון הבטיחו שאם וכאשר יצליחו להפתיע את מכבי תל אביב, החגיגה שתהיה לא תשכח לזמן רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully