וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לופטגי: "לכולם ברור שעכשיו הכול משנה"

מאמן ספרד הצעירה לא חגג יותר מדי את הניצחון על הולנד. קור פוט: "החלפנו את כל ההרכב כדי להרוויח יום מנוחה נוסף"

ספרד והולנד חתמו הערב (רביעי) את שלב הבתים של היורו עם משחק יוצא מן הכלל במושבה שהסתיים ב-0:3 של אלופת אירופה. מוראטה המצוין כבש את השלישי שלו בטורניר (26), איסקו הכפיל (32) ואלברו ואסקס השלים (90) משחק משכנע של הלה רוחיטה. בחצי הגמר ספרד תפגוש את נורבגיה ואילו הולנד תשחק נגד איטליה.

איגנסיו קמאצ'ו ספרד הצעירה מול טוני וילהנה הולנד הצעירה. ברני ארדוב
"אני מאמין שאחלים מהר ומקווה לשחק בחצי הגמר". קמאצ'ו/ברני ארדוב

המאמן ג'ולן לופטגי לא התלונן על העובדה שנבחרתו סיימה לשחק אחרונה ותשחק שוב ראשונה בחצי הגמר: "זה מה שיש. אם הייתי יכול, הייתי משנה את זה, אבל צריך לקבל את המצב". על היריבה בחצי הגמר הוא אמר: "נורבגיה מצוינת ולא מפתיע אותי שהיא עלתה. הטורניר הזה מאוד מסובך. כרגע אנחנו מרוצים, אבל לכולם ברור שעכשיו הכול משתנה. אנחנו מנסים לשלוט בכדור ומרוצים מכך שלא ספגנו. דה חאה בכושר נהדר".

אלברו מוראטה, שכבש משחק שלישי ברציפות, אמר: "כשזה נכנס, זה נכנס. יש משחקים ששום דבר לא נכנס, גם כשאתה על קו השער וכאלה שהכול מצליח בהם. סראביה נתן לי את השער הזה במתנה".

איגנסיו קמאצ'ו, שפתח לראשונה בטורניר ונפצע, אמר: "היה לי משחק טוב עד הפציעה, אבל לא הצלחתי לעמוד. היה לנו קשה בפתיחה, אבל מוראטה פתח עבורנו את המשחק ומאז היינו יותר דומים לעצמנו. אני מאמין שאחלים מהר ומקווה לשחק בחצי הגמר".

קור פוט מאמן הולנד הצעירה. ברני ארדוב
""הרופא והפיזיותרפיסט אמרו שצריך שלושה ימים כדי להתאושש לגמרי ממשחק וזו הסיבה שהחלפתי את כל 11 השחקנים". קור פוט/ברני ארדוב

בצד המנוצח, קור פוט, מאמן הנבחרת ההולנדית, ניסה לספק הסברים ליכולת של הנבחרת שלו, ואמר: "אם מחלקים את המשחק לשניים, בחלק הראשון היינו טובים מאוד, אבל לאחר מכן ספרד הייתה טובה ביותר אם להיות כנים. במחצית השנייה היינו עדיפים, המשחק היה שוויוני והיו לנו ארבע הזדמנויות. אני עדיין חושב שההחלטה לשנות את כל ההרכב הייתה ההחלטה הנכונה. החלטנו להעניק לקבוצה הראשונה מנוחה מכיוון שאחרת היה לנו יום מנוחה פחות מאשר איטליה או נורבגיה. לצערי הרב זה נגמר בהפסד גדול 3:0, אבל אנחנו לא מדוכדכים מדי".

עוד הוסיף פוט על ההחלטה לשבץ את ההרכב השני: "הרופא והפיזיותרפיסט אמרו שצריך שלושה ימים כדי להתאושש לגמרי ממשחק וזו הסיבה שהחלפתי את כל 11 השחקנים - כדי לוודא שאנחנו נהיה מוכנים לחצי הגמר. אנחנו ידענו מה עשינו. שמחתי מאוד לראות את האופן שבו השחקנים שיחקו נגד נבחרת מהטופ. מבחינת הכדורגל, לספרד הגיע לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully