וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו 2013: ספרד הביסה את הולנד 0:3

הלה רוחיטה חגגה וזכתה במקום הראשון בבית ב': מוראטה המשיך להפציץ וכבש שער שלישי בטורניר (26), איסקו הכפיל (32), ואסקס השלים (90) וההולנדים בעיקר החמיצו. האלופה המכהנת תפגוש את נורבגיה בחצי הגמר, הולנד את איטליה

שלב הבתים של אליפות אירופה לנבחרות צעירות הגיעה הערב (רביעי) לסיומו והמאושרת הגדולה היא האלופה המכהנת נבחרת ספרד, שסיימה אותו כיחידה שניצחה את כל שלושת משחקיה. הלה רוחיטה השיגה 0:3 קליל על הרכב מלא במחליפים של הולנד, שמצידה כבר הבטיחה גם היא את העלייה לחצי הגמר עוד לפני המשחק. אלברו מוראטה כבש את שערו השלישי בטורניר (26), איסקו הכפיל (32) והמחליף ואסקס השלים (90). בחצי הגמר שייערך בשבת, ספרד תפגוש את נורבגיה בנתניה (18:30), הולנד מול איטליה במושבה (21:30).

טיאגו אלקנטרה ספרד הצעירה. ברני ארדוב
לא כוחות. טיאגו אלקנטרה מול קלאסי/ברני ארדוב

שני ניצחונות בשני המחזורים הראשונים של בית ב' הבטיחו גם להולנד וגם לספרד את הכרטיס לחצי הגמר עוד לפני שהמשחק המסקרן ביניהן יצא לדרך. אלא שבעוד מאמן היונג אורניה קור פוט בחר להעניק כמעט לכל המחליפים שלו דקות משחק, המאמן הספרדי ג'ולן לופטגי שמר על לא מעט משחקני ההרכב שלו. זה גם השתלם לו, כשהספרדים שולטים לחלוטין במחצית הראשונה ונרגעים בשנייה. מוראטה, שזכה הפעם לפתוח בניגוד לשני המשחקים הקודמים, בהם עלה כמחליף וכבש שערים דרמטים, הוכיח שוב את היכולת הנפלאה שלו עם שער שלישי ברציפות (26). איסקו הפך לכובש השני של ספרד בטורניר, עם שער יפה שש דקות לאחר מכן ורגע לפני תוספת הזמן, ואסקס המחליף הספיק לכבוש מול שער ריק.

מהלך המשחק

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

דקה 90: גול! שוב הספרדים מענישים מיד לאחר החמצה הולנדית. סראביה יצא למתפרצת והפעם השאיר את ואסקס מול שער ריק. 0:3.

דקה 89: כנראה שספרד כבר לא תספוג. מאהר בעט מחוץ לרחבה, דה חאה הדף ואת הריבאונד, כשהוא לבד לגמרי, שלח דיפאי למשקוף, פעם שנייה שלו במשחק.

דקה 72: בעיטה של קרבחאל מתוך הרחבה חלפה ליד המסגרת. מן העבר השני, מהאר הגיע למצב קורץ שניות לאחר שנכנס למגרש, אבל הבעיטה לא התלבשה לו.

דקה 65: ואסקס המחליף כמעט כבש בצ'אנס הראשון שלו, ביזוט איכשהו הדף לקרן. הכדור חזר לרחבה, איארמנדי הפציץ וקלאסי הדף עם הראש מהקו.

דקה 57: כדור חופשי אדיר של דיפאי טס מ-30 מטרים אל המשקוף של דה חאה.

איקר מוניאין ספרד הצעירה מול טוני וילהנה הולנד הצעירה. ברני ארדוב
ספרד מול נורבגיה, איטליה נגד הולנד בחצי הגמר. מוניאין מול וילהנה/ברני ארדוב

דקה 32: גול! מי שלא מבקיע, סופג. קמאצ'ו הכניס עומק מצוין לאיסקו והקשר הגאון לא התבלבל ועם הקפצה קטנה מעל השוער הכפיל את היתרון הספרדי.

דקה 30: הצלה אדירה של דה חאה. כדור חופשי נחת אצל ואן דר הורן, שלבדו לגמרי, משלושה מטרים וממרכז השער, נעצר אצל השוער של יונייטד.

דקה 26: גול! זה כבר הפך להרגל. איסקו ניסה להכניס, ההגנה ההולנדית בלמה והכדור הגיע לסראביה, שפירגן למוראטה. חלוץ ריאל מדריד מצא את הרשת בקלות מול שער ריק, שער שלישי שלו בטורניר, כל השערים של ספרד עד כה.

שחקני הנבחרת הצעירה של ספרד חוגגים. ברני ארדוב
קרנבל ספרדי/ברני ארדוב

דקה 23: ניסיון מסקרן של מוראטה, עם בעיטה מ-25 מטרים שחלפה ליד החיבור.

דקה 20: יוזפסון הגיע למצב ראשון, אבל בעט לשמיים. משחק חלש מאוד במושבה עד כה.

דקה 16: טיאגו ניסה להשאיר למוניאין בתוך הרחבה, מוראטה התערב ותקע את ההתקפה.

דויד דה חאה שוער ספרד הצעירה. ברני ארדוב
שלושה משחקים, אפס כדורים ברשת. דה חאה/ברני ארדוב

הרכב ספרד: דויד דה חאה, דניאל קרבחאל, אלברו גונסאלס, איניגו מרטינס, נאצ'ו, איגנסיו קמאצ'ו (אסייר איארמנדי, 51), טיאגו אלקנטרה (מארק מונייסה, 80), איסקו (אלברו ואסקס, 62), פבלו סראביה, אלברו מוראטה, איקר מוניאין.

הרכב הולנד: מרקו ביזוט, קלווין לרדאם, מייק ואן דר הורן, בראם נויטינק, פטריק ואן האנהולט, ג'ורדי קלאסי, לירוי פר, טוני וילהנה (אדם מהאר, 71), פלוריאן יוזפסון, דני הוסן, ממפיס דיפאי.

אלברו גונסאלס ספרד הצעירה מול דני הוסן הולנד הצעירה. ברני ארדוב
גונסאלס והוסן במאבק אווירי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully