וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוק ריברס עשוי לעזוב את בוסטון, קיד מתקרב לברוקלין

מקורב למאמן האהוב אמר ל-ESPN: "הוא מרגיש שהגיע הזמן לשינוי". הרכז שפרש לאחרונה הפך למועמד המוביל לאימון הנטס

לפני כחודש אמר נשיא בוסטון דני איינג' כי הוא מעריך שדוק ריברס ימשיך בקבוצה גם בעונה הבאה, אולם ברשת ESPN מדווחים הערב (רביעי) כי המאמן האהוב עשוי לקחת הפסקה מהתפקיד. מקורב למגעים בין הצדדים אמר: "דוק אוהב לאמן, הוא אוהב לאמן בבוסטון, אבל הוא מרגיש שיכול להיות שהגיע זמן לשינוי".

לריברס חוזה לשלוש עונות נוספות בשורות הסלטיקס, והוא קרוב מאוד לאיינג', פול פירס וקווין גארנט. עתידו עשוי להשפיע גם על עתידם של צמד הכוכבים המזדקנים. אם יחליט להישאר בסופו של דבר בבוסטון, יציין בעונה הקרובה את העשירית שלו במועדון, במהלכן הוליך את הירוקים לזכיה גדולה באליפות ב-2008, ולאחר מכן, ב-2009/10, הפסיד בגמר ללייקרס.

דוק ריברס מאמן בוסטון סלטיקס. AP
ימשיך או יישאר? ריברס/AP

ג'ייסון קיד הפך למועמד המוביל לאמן את ברוקלין בעונה הבאה. רכז העבר, ששיחק במועדון בין השנים 2001 ו-2008, והוליך את הנטס, אז בניו ג'רזי, לגמר ה-NBA בעונות 2002/03 ו-2003/04, הותיר רושם טוב על מקבלי ההחלטות בראיון שנערך לו ביום שני ובין הצדדים מתנהל משא ומתן שאמור לסדר לשחקן העבר האהוב חוזה בן שלוש עונות.

על פי דיווחים, כדי לחפות על חוסר הנסיון שלו, קיד מתכנן ליצור צוות של עוזרי מאמנים מנוסים, וביניהם אולי גם לורנס פרנק, שאימן את הנטס בין 2003 ו-2010. עם זאת, גם בריאן שואו עדיין לא יצא מהתמונה וצפוי גם הוא להתראיין למשרה, ככל הנראה עוד היום.

ג'ייסון קיד במדי ניו ג'רזי נטס, חוגג זכיה בגמר המזרח ב-2003. Ezra Shaw, GettyImages
יחזור לקבוצה שהביא פעמיים לגמר ה-NBA? קיד מ-2003/GettyImages, Ezra Shaw

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully