וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טוריחו ומרטינס יישארו, ראלי מתקרב

11.6.2013 / 20:20

אחרי שסיכמה עם סוסה, האלופה מעלה הילוך: עוזריו של אוסקר נשארים, תורג'מן יצטרף לצוות, עטר ויצחקי ממתינים לתשובות

עם הסיכום של מכבי תל אביב עם המאמן פאולו סוסה, האלופה מתחילה להעלות הילוך בכל הנוגע להכנות המקצועיות לעונה הבאה. אחרי ההחלטה על המאמן החדש, השאלה שעומדת על הפרק היא זהות הצוות המקצועי שעמו יעבוד הפורטוגלי בקרית שלום. לוואלה! ספורט נודע כי גם מאמן הכושר הספרדי חואן טוריחו וגם רובן מרטינז, ששימש כעוזרו של אוסקר גרסיה, יישארו בצוות המקצועי עונה נוספת, וימשיכו לעבוד לצד ג'ורדי קרויף.

רובן מרטינס עוזר מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יציבות בצוות המקצועי. מרטינס/ברני ארדוב

שורה אובארוב כמובן ימשיך כמאמן שוערים, אך עדיין לא ברור מי יהיה עוזר המאמן של סוסה. עמיר תורג'מן, שהיה מאמן קבוצת הנוער, צפוי להצטרף לצוות המקצועי, וישמש כסקאוט בין השאר.

לאחר צירופו של דן איינדבינדר, שהגיע מקרית שמונה, מי שצפוי להצטרף בקרוב הוא עוז ראלי, בלם בני יהודה, שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, והמגעים עמו מתהדקים. גם שמותיהם של אבי ריקן וישראל זגורי נמצאים על הפרק.

אחת המשימות הדחופות של הצוות המקצועי היא להחתים שוער, כאשר לצד הניסיונות להמשיך עם הניגרי וינסנט אניימה, שחוזר אוטומטית לליל הצרפתית, פנה ג'ורדי קרויף למספר סוכנים ברחבי אירופה על מנת למצוא שוער זר שיחליף את אניימה.

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. קובי אליהו
איפה הוא יהיה? עטר/קובי אליהו

במכבי תל אביב יצטרכו לקבל החלטה גם בנוגע לחלוץ אלירן עטר, שמחזיק בהצעות מהליגה הצרפתית, בין השאר מקבוצת ריימס, שמעוניינת מאוד בשירותיו. עטר צפוי לחזור מחופשה פרטית, ויישב עם הנהלת המועדון על עתידו.

מי שצפוי הגיע לאימוני פתיחת העונה הוא החלוץ ברק יצחקי, שהושאל לאנורתוזיס הקפריסאית, וחוזר מההשאלה. עדיין לא ברור אם יצחקי יישאר, גם לנוכח הדרישה של הקבוצה שיקצץ בשכרו, העמוד על 550 אלף דולר.

הצהובים חוזרים להתאמן בתחילת השבוע הבא. שלושת הימים הראשונים יוקדשו לבדיקות רפואיות ומבדקים שונים, ולאחר מכן יתחילו אימוני טרום העונה לקראת היציאה למחנה האימונים באוסטריה ב-26 ביוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully