וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: איינבינדר למכבי ת"א, כחלון לקרית שמונה

אלופות השנתיים האחרונות ביצעו טרייד על השחקנים. היעד הבא של הצהובים: עוז ראלי. ריימס שיפרה ההצעה על אלירן עטר

עירוני קרית שמונה ומכבי תל אביב ביצעו הערב (ראשון) טרייד בין דן איינבינדר לתמיר כחלון. קשר קרית שמונה העונה ובית"ר בעונה שעברה יגיע לקרית שלום לשלוש עונות עם אופציה לעונה נוספת. שחקן עכו בעונה החולפת, כחלון, שכרטיסו שייך לצהובים, עושה את דרכו צפונה. גורם בקרית שמונה אמר: "כחלון מאוד רוצה להגיע לקרית שמונה וזה בדיוק סוג השחקנים שאנחנו צריכים".

דן איינבינדר שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
זר צפוי להגיע במקומו. איינבינדר/קובי אליהו

מאמן חדש עדיין אין לצהובים, ואיינבינדר הוא למעשה שחקן הרכש הראשון שמחתימה מכבי תל אביב בקיץ הנוכחי, כאשר בעוד שבוע ימים צפויים השחקנים להגיע לבדיקות רפואיות של טרום העונה.

השחקן הבא שצפוי להגיע לקבוצה הוא קשרה של בני יהודה עוז ראלי, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט. בין הצדדים כבר נערכו שיחות רבות וכבר השבוע עשויה העסקה להיחתם באופן רשמי.

בתוך כך, העבירה ריימס הצרפתית הצעה נוספת על החלוץ אלירן עטר, אולם בשלב זה מסרבים הצהובים לשחרר את החלוץ שסיים את העונה שעברה כמלך שערי ליגת העל. עטר עצמו נמצא כעת בחופשה פרטית בארצות הברית ועדין לא ברור אם מכבי תסכים כלל לשחררו בשלב כה מוקדם של הקיץ, או תעדיף שהחלוץ יפתח עמה את העונה, וישחק במוקדמות הצ'מפיונס ליג.

שחקן בני יהודה עוז ראלי חוגג. ברני ארדוב
היעד הבא. ראלי/ברני ארדוב

אחרי עזיבת איינבינדר, בקרית שמונה יחלו לחפש אחר זר בעמדת הקשר האחורי. בנוסף השאיפה היא לצרף את דויד מנגה ומגעים מתנהלים מול הפועל רמת גן. אם מנגה לא יגיע, במועדון ינסו להחתים חלוץ אחר כשוויאם עמאשה, אלון תורג'מן, שלומי אזולאי ורועי דיין בין המועמדים.

אגב, בקרב גורמים בקרית שמונה עלה שמו גם של שחקנה של הנבחרת הצעירה מוחמד כליבאת כמועמד, אך בשלב זה הוא נחשב כאחת מהאופציות האחרונות. בקבוצה גם מחכים לראות מה ההתפתחויות עם ברק בדש ושמעון אבוחצירא כאשר האחרון נחוש לצאת ולשחק באירופה או בקבוצה גדולה יותר בארץ. לגבי בדש, הרי שבשלב זה בוורן לא מוכנה לשלם את הסכומים שאיזי שרצקי דורש והוא הודיע שאם לא תימצא לו קבוצה, הוא יבקש לממש את חוזהו ולפתוח את האימונים. למרות ההודעה של בדש, בקריה לא מאמינים שהשחקן אכן ישחק בעונה הבאה בקרית שמונה ומעריכים שבסופו של דבר יימצא הפתרון והוא יימכר לקבוצה אחרת.

בצוות המקצועי החליטו שלא להוסיף עוד שחקנים לחולייה האחורית אחרי החתמתו של הבלם הברזילאי קאסיו פרננדס, כאשר עודד אלקיים, שהגיע להבנות, צפוי להצטרף אל ליאור לוי, דושאן מאטוביץ', שיר צדק והצעירים דין מימוני ונועם קלמנוביץ' שיאיישו את ההגנה.

תמיר כחלון שחקן הפועל עכו. מגד גוזני
עולה לצפון. כחלון/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully