וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "אין ספק שזה לא מצב אידיאלי"

אחרי שפאולו סוסה חזר בו מהסיכום, שחקני האלופה עדיין שרויים בערפל לגבי מאמן חדש: "אנחנו ניזונים רק מהתקשורת"

ההכנות לעונה החדשה כבר בפתח, אבל אצל האלופה מכבי תל אביב עדיין לא יודעים מי יוביל את המועדון אל מוקדמות ליגת האלופות והמסע להגנה על הכתר. השחקנים הצהובים צפויים להגיע בפתיחת השבוע הבא לבדיקות הרפואיות שנקבעו לטרום העונה, אולם בשלב זה כלל לא ברור אם עד לאותו רגע הם ידעו את זהות מאמנם החדש.

כפי שנחשף אמש (שבת) בוואלה! ספורט, המועמד המועדף על ראשי המועדון, הפורטוגלי פאולו סוסה, החליט לחזור בו מהסיכום הראשוני שנקבע עמו ובשבוע האחרון אף ניתק מגע עם אנשי הקבוצה. לצד הצעות נוספות מאירופה, ההערכה היא כי סוסה מנסה לנצל את המצב ולהעלות את גובה חוזהו במכבי תל אביב ולכן אינו חותם בקבוצה כפי שכבר סוכם עמו עקרונית לפני כשבועיים. נכון לרגע זה, אין למכבי מועמד מוביל חלופי ולצד ניסיונות להגיע להסדר חדש עם סוסה, בודק המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אופציות חלופיות בספרד. קרויף לא נמצא בישראל כרגע והוא מנסה למצוא את האיש המתאים שיחליף על הקווים את אוסקר גרסיה שעזב, אולם עד כה ללא הצלחה.

מנהל מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. אדריאן הרבשטיין
השחקנים סומכים עליו. קרויף/אדריאן הרבשטיין

בשלב זה, מעדיף קרויף למצות את כל האפשרויות להבאת מאמן זר, רצוי עם רקע או קשר ספרדי לקרית שלום ורק אם הניסיונות הללו לא יצלחו, יעבור קרויף לאופציית המאמן הישראלי, כאשר המועמד במקרה כזה הוא רוני לוי, כפי שנחשף בוואלה! ספורט כבר לפני מספר שבועות.

"אין ספק שזה לא מצב אידיאלי", אמר אחד משחקני הקבוצה לוואלה! ספורט, "בשבוע הבא אנחנו מגיעים לפתיחת האימונים ובשלב זה לאף אחד מאיתנו אין מושג לגבי זהות המאמן. זה מצחיק להגיד, אבל אנחנו ניזונים רק מפרסומים בתקשורת, כי אף אחד לא ממש משתף אותנו במה שקורה. אני בטוח שלא נתחיל להתאמן ללא מאמן ובכל מקרה, אני סומך על ג'ורדי שתהיה כאן קבוצה טובה עם מאמן טוב, מי שזה לא יהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully