וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סוסה חזר בו מהסיכום, ניסיון לשכנעו

המאמן הפורטוגלי שכבר סיכם עקרונית ניתק בימים האחרונים מגע עם המועדון, בקבוצה לא ויתרו. עתידו של עטר אינו ברור

עשרה ימים בדיוק לפתיחת אימוני טרום העונה, ולמכבי תל אביב עדין אין מאמן חדש במקומו של אוסקר גרסיה שעזב. לוואלה! ספורט נודע כי המועמד המוביל לתפקיד, הפורטוגלי פאולו סוסה שכבר סיכם עקרונית והיה אמור לחתום לשנתיים, חזר בו בשלב זה ואף ניתק בימים האחרונים מגע עם המועדון.

סוסה מחזיק במספר הצעות נוספות ברחבי היבשת, בין השאר מברייטון האנגלית. יחד עם זאת, במכבי תל אביב עדיין לא ויתרו על שירותיו של הפורטוגלי ומנסים להידבר עם סוכניו, ולשכנעו לחתום בכל זאת על חוזה בקרית שלום.

המאמן הפורטוגלי פאולו סוסה. GettyImages
עדיין לא ויתרו עליו. סוסה/GettyImages

בשלב זה, לבעלים מיטש גולדהאר ולמנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אין מועמדים רציניים נוספים והחתמת המאמן עשויה להתעכב מעט יותר מהמתוכנן, כאשר המטרה נכון לעכשיו היא להחתים מאמן זר, ככל הנראה ספרדי או בעל קשר ספרדי, כמו בתכנון הראשוני. על פי לוח הזמנים המתוכנן, נקבעו הבדיקות הרפואיות הראשוניות ל-16 ביוני ויומיים לאחר מכן אמורים להתחיל באימוני הכושר של טרום העונה. הצהובים צפויים לצאת ב-26 ביוני למחנה האימון באוסטריה.

העובדה שטרם הוחתם מאמן מעכבת גם את כל נושא החתמת שחקני רכש חדשים לקבוצה. שני השמות הישראלים שנמצאים הכי גבוה ברשימה של קרויף הם החלוץ איתי שכטר שמועמד גם למכבי חיפה והפועל תל אביב וכן עוז ראלי, שחקנה של בני יהודה שיעבור כמעט בוודאות למדים הצהובים, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ברגע שיוחתם מאמן חדש.

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
במכבי תל אביב לא ממהרים לשחררו וגם מסרבים במקביל לשדרג את שכרו ולהחתימו על חוזה ארוך טווח חדש. אלירן עטר/ברני ארדוב

מי שעתידו בקבוצה אינו ברור בשלב זה הוא החלוץ אלירן עטר, שמחזיק בחוזה לעוד עונה בקבוצה. אבי נמני, סוכנו של עטר, קיבל לאחרונה מספר הצעות ברחבי היבשת, אחת מהן מקבוצת ריימס הצרפתית, אולם במכבי תל אביב לא ממהרים לשחררו וגם מסרבים במקביל לשדרג את שכרו ולהחתימו על חוזה ארוך טווח חדש.

בסביבתו של החלוץ התקבל לאחרונה הרושם לפיו במכבי לא ממש מעוניינים בשירותיו של עטר לעונה הקרובה. ראשי המועדון מנגד לא ממש ממהרים לפעול בכל הקשור לשחרורו של החלוץ, גם בידיעה שאם עטר יציג יכולת טובה במשחקים באירופה תג המחיר שלו יעלה עוד יותר.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, תארח הקבוצה את משחקי מוקדמות ליגת האלופות באצטדיון בלומפילד, שעבר לאחרונה שדרוג משמעותי בשל העובדה שבימים אלה נערכים בו משחקי יורו הצעירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully