וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאנקן: "המטרה שלנו היא לנצח בבית שניים משלושה"

כוכב הספרס מוכן למשחק 3 (ד', 04:00, ע' 5). לברון: "הפורמט לא משנה, כל קבוצה מסוגלת לנצח במגרש של היריבה"

אחרי התבוסה במשחק מספר 2 של גמר ה-NBA, סן אנטוניו מתחילה הלילה (בין שלישי לרביעי, 04:00, ערוץ 5), מסע של שלושה משחקים ביתיים מול האלופה מיאמי היט. יתרון הביתיות הוא של הספרס, לאחר שניצחו במשחק הראשון בסדרה במיאמי, והעיר הטקסנית מתרגשת לקראת אירוח משחק גמר NBA לראשונה מאז 2007.

טים דאנקן שחקן סן אנטוניו ספרס מול יודוניס האסלם שחקן מיאמי היט. AP
יודע שיהיה קשה לנצח שלושה ברציפות. דאנקן נאבק בהאסלם/AP

"ברור שנשמח לנצח במשחק הראשון בבית, המטרה שלנו היא לנצח בבית שניים משלושה", הצהיר טים דאנקן במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. לדאנקן, טוני פארקר ומאנו ג'ינובילי יש 99 ניצחונות פלייאוף במהלך שנותיהם יחד בספרס, והם יודעים שכל משחק גורלי בפוסט סיזן, כך שהפסד במשחק הראשון בבית פשוט לא בא בחשבון מבחינתם. "ברור שאם מסתכלים על התוצאה אז 1:1 זה לא רע", אמר מאנו ג'ינובילי, "אבל אנחנו לא רוצים לשחק כמו ששיחקנו במשחק הקודם בגמר ה-NBA, אנחנו לא רוצים להגביר להם את הביטחון העצמי ולהרגיש רע עם עצמך". טוני פארקר הוסיף: "אנחנו חייבים לשחק טוב יותר, ברור. אנחנו משחקים נגד האלופה, מיאמי קבוצה גדולה, אנחנו יודעים שהם יבואו עם יותר אנרגיה".

לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט חוסם את טיאגו ספליטר שחקן סן אנטוניו ספרס. AP
אין חשיבות לביתיות. לברון ג'יימס/AP

בפעם הקודמת שלברון ג'יימס הגיע במהלך סדרת גמר לסן אנטוניו זה קרה ב-2007, כששיחק במדי קליבלנד. זה נגמר ב-4:0, והפעם ללברון יש תכניות אחרות לגמרי. קינג ג'יימס קיבל יום חופש מהתקשורת, ולראשונה אחרי שישה ימים לא התייצב לראיונות. עוד קודם, לברון ג'יימס הבהיר שפורמט המשחקים 2-3-2 לא חשוב בעיניו, והוא רק רוצה ניצחון בטקסס. "הפורמט לא משנה, משחקות בגמר שתי הקבוצות הטובות ב-NBA, שתי הקבוצות ניצחו ומסוגלות לנצח במגרש של היריבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully