וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: מאמצים להשאיר את קטש, כדיר מועמד

10.6.2013 / 11:06

אחרי ההדחה בחצי הגמר, בקבוצה הדרומית ינסו להמשיך עם המאמן לעונה נוספת. אפיק ניסים: "קשה לסיים ככה העונה"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

בעוד שחקני מכבי חיפה חגגו את הכרטיס לגמר הליגה, הפנים בחדר ההלבשה של הפועל אילת אמש (ראשון) היו קרובים יותר לאבל אחרי ההפסד 71:68 ברוממה במשחק החמישי והמכריע בסדרת חצי גמר הפלייאוף. השחקנים הזרים הסתובבו מחוץ לחדר ההלבשה עם הידיים על הראש, עודד קטש נראה שבור והמקורבים דיברו על כך שההפסד בסיום הבית העליון שנתן לחיפה את הביתיות חרץ את גורל הסדרה.

"מצד אחד אני מאוכזב, מצד שני גאה בשחקנים, בקבוצה ובכל המערכת קנראת הפועל אילת", אמר היו"ר מוטי אמסלם, "שיחקנו מול קבוצה טובה, קבוצה שהתקציב שלה כפול משלנו לפחות. נכנסנו לבור ויצאנו ממנו, גל מקל אמר לי אחרי משחק מספר 4, שהמשחק החמישי יגמר מעל 20 הפרש, נלחמנו כמו גברים ונתנו הכל. היה חסר הגרוש האחרון ללירה כדי להגיע לגמר, אבל למרות הכל אני גאה בכל מה שנקרא הפועל אילת. אחרי העונה הזאת הפועל אילת ולא משנה מי יהיה שם זה עובדה להרבה שנים ואף אחד לא יצליח למחוק אותה".

כוכב הקבוצה אפיק ניסים, שהחטיא זריקות עונשין גורליות בסיום המשחק הוסיף: "יש אכזבה כי הגענו למשחק חמישי, מקום שרצינו להיות, משחק צמוד ובאמת שבסוף הכל יכל להיות ולצערי הפסדנו. בחדר ההלבשה דיברנו שקשה לסיים ככה את העונה אבל כל אחד אצלנו יכול להרים את הראש ולהיות גאה ממה שעשינו".

שחקן הפועל אילת אפיק ניסים. אדריאן הרבשטיין
"כל אחד אצלנו יכול להרים את הראש ". אפיק ניסים/אדריאן הרבשטיין

באילת יעשו מאמצים בתקופה הקרובה על מנת לסכם עם עודד קטש לעונה נוספת, למרות שהמאמן מחזיק בהצעות ממספר קבוצות ביניהן גלבוע/גליל. בנוסף בקבוצה החלו לקראת סיום העונה לסמן מועמדים לעתיד, כשהבכיר ביותר הוא אלישי כדיר שחקנה של הפועל ירושלים. אפיק ניסים ויחזקאל סקוורר מחזיקים בחוזה, כשגם טוני יאנגר צפוי להמשיך. בגזרת הזרים תנסה אילת להשאיר את אלי הולמן. סקוטי הופסון, שישחק בליגת הקיץ במדי מיאמי, לא אמור להמשיך.

"עם האנשים שיש בהנהלה אצלנו, דורון הרציקוביץ', מוטי אמסלם ואני מקווה שגם עודד קטש ימשיך, אז אני רגוע", התייחס אפיק ניסים לעתיד המועדון, "התחלנו מסורת יפה העונה כשבסיומה הבאנו 500 איש מאילת לחיפה שזה דבר אדיר, כל הכבוד לכולם. אני ממשיך שימשיכו במסורת ונבנה פה משהו יפה וגדול".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
עודד קטש הפועל אילת. אדריאן הרבשטיין
יחזור לגליל? עודד קטש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully