וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סטול: "הכרתי את מכבי עוד לפני שהכרתי את ישראל"

9.6.2013 / 21:53

הגארד הפנטסטי של חיפה כבר חושב על היריבה בגמר. גרינברג: "השחקנים נתנו את הלב". קטש: "גאה בשחקנים שלי"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

איזו חגיגה נפלאה נרשמה הערב (ראשון) באולם ברוממה, שם ניצחה מכבי חיפה את הפועל אילת 68:71 במשחק החמישי והמכריע של סדרת חצי הגמר. הירוקים הצליחו להמשיך את העונה הנהדרת שלהם, ועתה ינסו לארגן לאוהדיהם חגיגה גדולה בהרבה, ביום חמישי, אז יתקיים משחק הגמר מול לא אחרת מאשר מכבי תל אביב. החבורה של בראד גרינברג מגיעה מלאת ביטחון, ואם הם ימשיכו ככה, זה עוד יכול להיגמר באליפות היסטורית.

שחקן מכבי חיפה פול סטול נשיא על כתפי האוהדים. אדריאן הרבשטיין
ביצים גדולות. סטול/אדריאן הרבשטיין

מאמן הירוקים, בראד גרינברג החמיא ליריבתו בסיום: "אילת היא קבוצה נהדרת, מאומנת בצורה בלתי רגילה. היתה סדרה גדולה, הם חזרו אחרי שניצחנו אותם במשחק השני, כך שיש לי המון כבוד עבורם. לחבר'ה שלנו מגיע המון קרדיט, יש לנו שחקנים שעבדו קשה מהשבוע הראשון של ספטמבר, הם נתנו לי את הלב והנשמה שלהם". על הגמר אמר המאמן: "אני לא חושב על מכבי עכשיו, אני מעריך את מה שעשינו בתשעת החודשים הללו. זו קבוצה מיוחדת שהתחברה, שאוהבת אחד את השני". על היכולת הנהדרת של פול סטול אמר: "פול משחק טוב כל העונה, יש לו ביצים גדולות, הוא לא מפחד לקחת זריקות קשות, הוא תמיד רוצה לנצח".

אגב, בסיום המשחק, בזמן שגרינברג התראיין לטלוויזיה, החלו מספר אוהדי מכבי חיפה לקללו, בעקבות ההתבטאויות שלו אחרי המשחק השלישי בסדרה, נגד האוהדים הירוקים. כעבור מספר דקות הפגיש קפטן הקבוצה, עידו קוז'יקרו את מנהיגי האוהדים עם המאמן, ונערכה בין הצדדים סולחה.

כוכב המשחק הבלתי מעורער, הלא הוא פול סטול, שסיים עם 15 נקודות ו-9 חטיפות (שיא ליגה) אמר בסיום: "זה לא ייאמן, אילת קבוצה גדולה אבל שיחקנו ביחד. כולם דיברו עלינו, לא האמינו שנגיע לכאן. ניצחנו, אז זה המשחק הכי טוב שלי, אבל לכולנו אכפת רק מנצחונות". על היריבה שמחכה לו בגמר אמר הגארד: "מכבי היא מכבי, הכרתי אותה לפני שהכרתי את ישראל. עוד לא ניצחנו אותם השנה, בגמר הגביע הפסדנו להם. אנחנו רוצים לזכות בשביל הקהל, ובשבילנו. יש לנו קבוצה חזקה, אנחנו מוכנים, עבדנו קשה כדי להגיע לכאן ונראה מה יהיה ביום חמישי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן מכבי חיפה בראד גרינברג. אדריאן הרבשטיין
חבורה מיוחדת שהתחברה. גרינברג/אדריאן הרבשטיין

דונטה סמית', שהיה שוב המוציא לפועל בהתקפה של הירוקים וסיים עם 21 נקודות הרגיע: "עדיין לא עשינו כלום, נשאר עוד משחק אחד ונצטרך להגיע עם אותה רמת מוכנות. אני צריך להמשיך לתקוף, להמשיך להיות אגרסיבי, למצוא את החברים שלי. אם אמשיך לעשות את זה, הכל יהיה בסדר. עכשיו נשמח עם האוהדים". על פול סטול אמר הפורוורד: "זה מה שהוא עושה, הוא עשה את זה כל העונה ואני גאה בו".

גל מקל, שהיה חלש יחסית הערב חגג: "כיף להיות בגמר, כיף לשמוח עם האוהדים. בגמר הגביע היינו צמודים עם מכבי, היינו יכולים לעשות את זה וזה ברח לנו מהידיים. בבית שלנו נבוא לתת הכל. מכבי כמובן פייבוריטים, אבל זה אפשרי. נבוא עם כל הלב והנשמה, ברצון לקחת את זה. יש פה כל כך הרבה שחקנים שלקחו אליפויות, שלא צריך את הטיפים שלי. מגיע לאילת קרדיט גדול על שחזרו מ-2:0, אבל יש לנו לב ונשמה. אוהדים כמו שהיו כאן היום לא ראיתי בהרבה מקומות".

שחקן מכבי חיפה דונטה סמית' עם עידו קוז'יקרו. אדריאן הרבשטיין
עוד לא עשו כלום. סמית'/אדריאן הרבשטיין

מנגד, באילת כצפוי היו מאוכזבים מאוד, וחלק מאנשי הקבוצה טענו כי נעשה עבירה על לארי אובאנון בזריקה האחרונה שלו. מאמן הקבוצה, עודד קטש סיכם: "ברור שזה מאכזב מאוד. קודם כל צריך לברך את חיפה, הם עשו עונה טובה. היתה סדרה טובה, וקשה לשחק נגדם, יש להם שחקנים מצוינים, מאומנים, ומגיעות להם ברכות. מעבר לזה, ברור שהתחושה לא נעימה. היינו במשחק לאורך דקות ארוכות, אבל לא הצלחנו לעלות ליתרון".

על שחקניו אמר קטש: "אני מאוד גאה בשחקנים שלי, מאוד גאה. אני לא במצב לעשות סיכומים כרגע. היתה עונה מדהימה, המון חוויות, אבל כרגע קצת קשה לי. העונה הזאת מכובדת הרבה יותר משהמצב רוח שלי יכול לסכם אותה כרגע". קטש נשאל האם היתה עבירה על לארי אובאנון בשניות הסיום, והשיב: "מהזווית שלי לא יכולתי לראות, אבל היו כמה שריקות אחרות שהיו יכולות ליפול לכיוון שלנו. אבל פלייאוף זה משחק אגרסיבי לפעמים".

מאמן הפועל אילת עודד קטש. אדריאן הרבשטיין
מצב רוח ירוד. קטש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully