וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורי קאר: "שכולם יבקרו כמה שהם רוצים, אנחנו בגמר"

10.6.2013 / 9:46

המתאזרח של מכבי חיפה חגג עלייה לגמר. קוז'יקרו: "מאמין שאנחנו יכולים לנצח את מכבי". ג'ף רוזן לא צפוי להגיע לגמר

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

במכבי חיפה חגגו לתוך הלילה את הניצחון של הקבוצה אמש (ראשון) 68:71 על הפועל אילת שהבטיח לירוקים את הכרטיס לגמר ליגת העל ביום חמישי הקרוב נגד מכבי תל אביב. בסיום המשחק המותח חגגו שחקני חיפה עם האוהדים על הפרקט במה שהיה נראה כמו חגיגות אליפות, למרות שנותר עוד משחק אחד להשגת התואר ההיסטורי. "חגגנו עם האוהדים כי מגיע להם, אוהדים מדהימים, אני לא חושב שמישהו נתן לנו סיכוי להגיע לגמר גביע וגמר האליפות", אמר גל מקל לוואלה! ספורט, "זה משחק בית אחרון, מגיע לאוהדים שלנו שנחגוג איתנו, הגמר זה לא משחק בית שלנו".

במשחק עצמו התקשתה חיפה מאוד, ורק עמידה במתח מצד אחד, והחטאות של אילת בצד השני נתנו לה את הכרטיס לגמר, "שום דבר לא מפתיע אותך בפלייאוף", אמר קורי קאר בסיום, "אילת הייתה בצמרת כל העונה, הם ניצחו את מכבי, את ירושלים, את כולם בליגה. ידענו עד כמה הם טובים. עבדנו קשה בשביל המקום השני ויתרון הביתיות שזה מה שעזר לנו לנצח את הסדרה".

שחקן מכבי חיפה פול סטול נשיא על כתפי האוהדים. אדריאן הרבשטיין
נראה כמו חגיגות אליפות. סטול על הכתפיים/אדריאן הרבשטיין

בחיפה דיברו בעיקר אחרי המשחק על האווירה המדהימה שהייתה ברוממה שהתמלא עם 4,600 צופים, שיא עונתי. "מה שהיה פה היום הוא בלתי נתפס במושגים של מכבי חיפה, בתחילת העונה אחת המטרות שסימנו לעצמנו הייתה למלא את האולם החדש, ואני שמח שעמדנו במטרה הזאת", אמר הקפטן עידו קוז'יקרו, "החזרנו את האמון של הקהל בקבוצה אחרי שנתיים לא טובות. אני מאוד מקווה שמפה נמשיך לעוד ניצחון אחד".

בלב כל החגיגות מצא קורי קאר הזדמנות לסגור חשבון עם המבקרים, "מכבי חיפה הייתה צריכה את זה אחרי שנתיים מאכזבות, ובשבילנו זה היה חשוב מאוד אחרי הפתיחה החלשה והביקורת שהושמעה נגדנו ונגד המאמנים. אנחנו בדיוק איפה שרצינו להיות. אנחנו פתוחים לביקורת, התמודדנו עם זה כל העונה, עם כל הבעיות הפנימיות שהיו לנו, ובסוף העונה אנחנו בדיוק איפה שרצינו להיות. שכולם יבקרו כמה שהם רוצים, בשורה התחתונה אנחנו בגמר".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקן מכבי חיפה קורי קאר חוגג עם חנן קולמן, קל מקל. אדריאן הרבשטיין
"עם כל הבעיות הפנימיות שהיו לנו, ובסוף העונה אנחנו בדיוק איפה שרצינו להיות". קורי קאר/אדריאן הרבשטיין

הקבוצה תחל היום במכירת 1,200 כרטיסים למשחק הגמר שחיכו למנצחת בסדרה בינה לבין אילת. הניצחון הבטיח לירוקים את הכרטיס ליורוקאפ לעונה הבאה, וההערכות הן שבניגוד לעונת 2009/10, אז ויתרה חיפה על האפשרות, הפעם הם יקחו אותה. "ג'ף רוזן רוצה אירופה, ואני מאמין שבזכות מה שהיה פה היום עם הקהל, הוא גם לא ילך לשום מקום", אמר גורם בכיר בקבוצה, "חבל שהוא לא נמצא איתנו, והלוואי שתמצא הדרך שהוא יהיה פה ביום חמישי". בשל הבעיות המשפטיות בנושא החוזים הכפולים שטרם הסתיימו, רוזן לא צפוי להגיע לישראל.

כעת חיפה רחוקה משחק אחד מתואר אליפות היסטורי. הירוקים פגשו את מכבי תל אביב 5 פעמים העונה, והפסידו בכל המשחקים. עידו קוז'יקרו כבר היה שם כל כך הרבה פעמים, ועדיין לא שתה מהבאר, "מכבי תל אביב קבוצה מצוינת עם מאמן מצוין אבל יש לנו את הכלים שלנו ואני באמת מאמין שאנחנו יכולים לנצח אותם. זה לא יהיה קל, אבל נעשה כל מה שאנחנו יכולים לעשות, כדי לעשות היסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully