וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: ספרד ניצחה 1:2 את האיטי

אלופת העולם המשיכה בהכנות לקראת גביע הקונפדרציות ושיחקה בהילוך ראשון. קסיאס פתח, קאסורלה ופברגאס כבשו

נבחרת ספרד ממשיכה בהכנותיה לגביע הקונפדרציות שייצא לדרך בשבוע הבא, והלילה (שבת) היא גברה 1:2 על נבחרת האיטי במשחק ידידות שנערך על אדמת ארצות הברית, במיאמי, פלורידה. אלופי העולם הספיקו להתאמן, לראות את המשחק הראשון בגמר ה-NBA ולבלות במיאמי, אז על המגרש הם התנהלו בהילוך ראשון ובעיקר נזהרו מחשש להיפצע.

חואן מאטה, ססק פברגאס שחקני נבחרת ספרד. ברני ארדוב
מבצע גדול בשער השני. חואן מאטה עם ססק פברגאס/ברני ארדוב

איקר קסיאס, שהודח מעמדת השוער הראשון בריאל מדריד על ידי ז'וזה מוריניו, קיבל את הקרדיט מוויסנטה דל בוסקה ושיחק אחרי 136 ימים. גם חבריו סרחיו ראמוס וראול אלביול פתחו, כשאת עמדות המגנים איישו ססאר אספיליקואטה ונאצ'ו מונריאל ששיתפו פעולה בעבר באוסאסונה. חאבי מרטינס, ססק פברגאס, סנטי קאסורלה, חסוס נבאס וחואן מאטה הוצבו בקישור האיכותי, כשבהתקפה פתח פרננדו טורס שהיה הראשון שניסה לכבוש במספרת.

אחרי שמונה דקות ספרד כבר עלתה ליתרון. ססק מסר לקאסורלה, שבעט כדור שטוח ברגל שמאל מ-20 מטרים, לרשת של פרנדי מנטרביל ההמום. חאבי מרטינס כמעט כבש את השני, ובדקה ה-19 פברגאס עשה זאת. מאטה הקפיץ כדור מבריק מעל ההגנה של האיטי וקשר ברצלונה המשיך בנגיחה קשתית לרשת כדי לציין שער ראשון בראש במדי הנבחרת מאז שער הבכורה לרשת רוסיה ב-2008.

דל בוסקה ערך שינויים במחצית השנייה, שלח למגרש את צ'אבי ואנדרס אינייסטה ובין היתר הוציא את קסיאס לטובת פפה ריינה. שוערה של ליברפול גם הוציא כדור מהרשת בדקה ה-75, אחרי מבצע גדול של ווילדדונלנד גרייה, שחדר בתוך הגנת אלופת העולם, עבר את ריינה ובעט פנימה מזווית קשה. שער כבוד מרשים של הנבחרת המדורגת 59 בעולם. ספרד תמשיך למשחק הכנה אחרון מול אירלנד בניו יורק, לפני שתחל את הופעותיה בגביע הקונפדרציות בברזיל מול אורוגוואי (17 ביוני).

חאבי מרטינס שחקן נבחרת ספרד מול פרנדי מונטרביל שוער נבחרת האיטי. AP
ללא מאמץ מיוחד. חאבי מרטינס מול פרנדי מנטרביל/AP
ססק פברגאס שחקן נבחרת ספרד כובש מול נבחרת האיטי. AP
שער נגיחה ראשון בנבחרת מאז שער הבכורה ב-2008. ססק פברגאס כובש/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully