וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל עלתה לליגה הראשונה, סנטאנדר בשלישית

הצוללת הצהובה ניצחה 0:1 את אלמריה בקרב ישיר על הכרטיס השני. ראסינג ואסולין (90 דקות) ניצחו 0:3 את הרקולס ונשרו

עונה אחת בלבד אחרי שנפרדה מהליגה הבכירה וסיימה תקופה של 12 שנים אשר בשיאה הגיעה לחצי גמר ליגת האלופות, ויאריאל הבטיחה הערב (שבת) את חזרתה ללה ליגה. הצוללת הצהובה עשתה זאת בגדול, עם ניצחון דרמטי 0:1 במחזור הסיום, בקרב ישיר על הכרטיס האוטומטי מול אלמריה המדורגת שלישית. בכך הצטרפה ויאריאל לאלצ'ה, שסיימה ראשונה והבטיחה את חזרתה כבר לפני שבועיים.

שתי הקבוצות הגיעו למחזור האחרון עם 74 נקודות, אבל אלמריה הייתה הלחוצה שכן תיקו היה מספיק לצוללת הצהובה. למרות זאת, אחרי מחצית ראשונה חלשה הייתה זו המארחת שחגגה באל מדריגל. קאני בישל לג'ונתן, שחגג את שערו השביעי העונה והחשוב מכולם. אלמריה תנסה להשיג את הכרטיס השלישי דרך הפלייאוף, שם תפגוש את לאס פלמאס. המנצחת תתמודד בגמר הפלייאוף מול המנצחת בין ג'ירונה לאלקורקון.

"זו תחושה מדהימה", אמר הקשר ברונו סוריאנו בזמן שאוהדי ויאריאל פרצו למגרש. "זו הייתה שנה קשה מאוד, אבל עכשיו אנחנו יכולים לחשוב ורק לשמוע את הקהל".

שחקן ויאריאל קאני. Michael Regan, GettyImages
בישל את שער העלייה. קאני/GettyImages, Michael Regan

ראסינג סנטאנדר, שקיבלה גלגל הצלה בדמות הורדתה של גואדלחארה לליגת המשנה, ידעה שרק ניצחון על הרקולס בצירוף מעידות של הואסקה ומורסיה יאפשר לה להימנע מירידה שנייה ברציפות. שני הדברים הראשונים קרו, אבל מורסיה גנזה לגיא אסולין וחבריו את התקוות. הקשר הישראלי פתח, חאירו סמפריו כבש פעמיים במחצית השנייה ואוסקר פרס השלים ב-0:3 על הרקולס, אבל מורסיה גברה 0:1 על לאס פלמאס והצליחה להינצל. אם לא תהיה עוד קבוצה שתתפרק או תסתבך משמעתית, סנטנאדר תשחק בליגה השלישית בעונה הבאה, כמו הוסאקה שסיימה ב-0:0 מול רקראטיבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully