וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה מונה למאמן סלטה ויגו

המאמן ישוב לספרד לאחר עונה לא מוצלחת ברומא. חתם לשנתיים בשורות הגליסיאנים, שניצלו מירידה במחזור הסיום

לואיס אנריקה חוזר לספרד. כדורגלן העבר חתם הערב (שבת) רשמית בסלטה ויגו לשתי עונות וישוב למולדתו לאחר עונה אחת לא מוצלחת במיוחד ברומא. הגליסיאנים הודיעו היום רשמית כי אבל רסינו, שהחליף את פאקו הררה בחודש פברואר, יעזוב ושעות בודדות לאחר מכן הודיעו על מינויו של לואיס אנריקה. סלטה סבלה מעונה רעה וניצלה מירידה לליגת המשנה רק במחזור הסיום של הליגה הספרדית, הודות לניצחון 0:1 על אספניול, וכעת מקווה לפתוח דף חדש יחד עם אנריקה.

לואיס אנריקה מאמן רומא. AP
חוזר למולדת. לואיס אנריקה/AP

אנריקה, שהגיע בקיץ בקול תרומה רמה לרומא וסומן על ידי רבים כיורשו של פפ גווארדיולה, נכשל עם הג'יאלורוסי ועזב את הקבוצה לאחר שלא הצליח להוביל אותה בתום העונה לאף אחד מהמפעלים האירופים. רומא אף הודחה בבושת פנים מהליגה האירופית והפסידה בשני משחקי הדרבי מול רומא, מה שבוודאי לא סייע למעמדו של המאמן. שחקן העבר שכיכב בברצלונה ובריאל מדריד החל את קריירת האימון שלו בתור מאמן ברצלונה ב', שם תפס את מקומו של לא אחר מאשר פפ גווארדיולה.

בהודעה באתר הרשמי של סלטה ויגו נכתב: "בכל הקבוצות אותן לואיס אנריקה אימן ניכרה טביעת האצבע שלו והן הציגו כדורגל מהנה והתקפי. הוא גם יודע לקדם שחקנים צעירים וגורם לקבוצות שלו להיות תחרותיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully