וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודס: "בלאט יישאר במכבי ואני אמשיך כעוזר שלו"

5.6.2013 / 13:20

עוזר המאמן נרגע מהמשחק המשוגע מול ירושלים ("קאמבק אדיר") ומתכונן לגמר הליגה ("משחק אחד בפורמט לא קל")

במכבי תל אביב ממתינים לתוצאות הסדרה לתוצאות הסדרה בין מכבי חיפה והפועל אילת, כדי לגלות מי תהיה היריבה של הצהובים במשחק האליפות ברוממה. "זה משחק אחד וזה פורמט לא קל", אמר עוזר מאמן מכבי גיא גודס לוואלה! ספורט. "זה לא משנה מי תהיה היריבה, זה משחק אחד נתון וצריך לקחת בחשבון איך מגיעים למשחק הספציפי הזה, מכל הבחינות. אתה יכול לעשות את כל ההכנות למשחק, להגיע ולא לקלוע בזמן אמת. או הפוך. אנחנו עושים את כל ההכנות, יש לנו את כל הניסיון במעמדים הללו. עברנו הרבה דברים, יש לנו חבר'ה שיודעים איך להתמודד עם זה. אנחנו שם - נראה מי הקבוצה הבאה שתתמודד מולנו".

על המפגש האחרון מול הפועל ירושלים, שבו ניצחה מכבי, סיפר גודס: "עשינו קאמבק אדיר, היינו במינוס 15 נקודות. לא כולם האמינו אבל הקהל היה מאוד מחויב, אולי בגלל ההרחקה של ריקי היקמן. זה שלהב את כל היצרים מסביב. מאותו רגע ירושלים קרסו ואיבדו שליטה. תמיד יש מישהו שלוקח ומישהו שנותן, אז זה לא משנה. אני חושב שאנחנו עשינו את המהלכים הנכונים כדי לחזור. זה יכול היה הרי להסתיים אחרת".

גיא גודס עוזר מאמן מכבי תל אביב עם דיוויד בלאט. ברני ארדוב
"אני רואה אותנו ממשיכים ביחד בעונה הבאה". גודס ובלאט/ברני ארדוב

ריקי היקמן , שהורחק במשחק השלישי לאחר שדחף את ליאור ליפשיץ, ספג מהמנהלת קנס של 12 אלף שקל. גודס התייחס להרחקה של היקמן: "היו שם אמוציות. הוא ספג פאול קשה קצת, והגיב בצורה שלא צריך להגיב. זה לא צריך לקרות וחבל מאוד, קרה מה שקרה וזהו. לדעתו של היקמן, ליפשיץ עשה עליו פאול אגרסיבי, הוא איבד את השליטה לרגע. ריקי הוא בחור שקט בדרך כלל וזה לא אופייני לו לעשות את זה".

לגבי הסגל המקצועי בעונה הבאה אמר גודס: "דיוויד בלאט יישאר במכבי, ואני אמשיך כעוזר שלו. יש לנו חוזים לעונה הבאה, וכך יהיה. דייויד הוא מאמן פנטסטי וצריך להישאר. הוא עשה דברים מדהימים במועדון הזה, ואני רואה אותנו ממשיכים ביחד בעונה הבאה".

במקביל נבחנים לא מעט מועמדים לעונה הבאה, כפי שפורסם בוואלה! ספורט בין המועמדים הוא טייריס רייס מבאיירן מינכן ובו מקאלב, שחקן פנרבחצ'ה. עם אלכס טיוס קיימות הבנות והוא למעשה סגור בקבוצה.

"עדיף לחזור לפיינל פור"

"רמת הלוזריות של ירושלים פשוט לא תיאמן"

הקאמבק המדהים של מכבי תל אביב מול ירושלים

ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב דוחף את ליאור ליפשיץ שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"היקמן ספג פאול קשה והגיב בצורה שלא צריך להגיב"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully