וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סדרת פלייאוף גם בגמר? עדיף לחזור לפיינל פור"

5.6.2013 / 11:19

במנהלת הליגה נגד החזרת סדרות מלאות עד הגמר: "מכבי ת"א חלשה מתמיד, ולא הפסידה". נדחתה הצעה להשארת אשקלון

מנהלת ליגת העל ערכה אמש (שלישי) ישיבת דירקטוריון אחרונה לעונה הסדירה, כשמלבד אישור האפשרות לשחקנים צעירים לשחק גם בליגת העל וגם בליגה הלאומית - עלו מספר נושאים נוספים לסדר היום.

בימים האחרונים החלו שמועות כי אליצור אשקלון ועירוני נהריה עשויות לעלות לליגת העל כבר בעונה הבאה, אך ההצעה שהוגשה על ידי יו"ר אשקלון יעקב וקנין נדחתה על ידי הדירקטוריון, ואשקלון תרד ללאומית.

כמו כן תוכנית המשחקים לעונה הבאה טרם אושרה. מספר חברים בדירקטוריון ביקשו להגדיל את מספר המשחקים ולמעשה להחזיר את הסיבוב השלישי, כשבניגוד לשנים הקודמות - אז מספר קבוצות רב היו מאבדות עניין בליגה בשלב מוקדם - הפעם נראה שהעובדה ששמונה הראשונות הולכות לרבע גמר הפלייאוף והאחרונה יורדת תשנה את התמונה. למרות זאת, לא מעט חברים בדירקטוריון תומכים בשיטה הקיימת לעונה נוספת.

יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל. ברני ארדוב
ממשיכים לחפש את הנוסחה הנכונה. יו"ר המנהלת פרנקל/ברני ארדוב

כזכור, משחק האליפות בעונה הבאה אמור להיות מוכרע בשני משחקים בשיטת בית וחוץ. במהלך שיחה לא רשמית הועלתה אפשרות לחזור כבר בעונה הבאה לסדרת הטוב מחמישה גם בגמר, אך גם כאן יש התנגדות של רוב חברי הדירקטוריון, שחלקם אף לא פוסל חזרה בעתיד לשיטת הפיינל פור שבוטלה השנה.

"הכל טוב ויפה, כשיש סדרות נחמדות בין קבוצות שהן לא מכבי תל אביב עד כה, אבל כמה משחקים מכבי איבדה העונה בפלייאוף שרוצים כבר לשנות את השיטה?", אמר אחד מחברי הדירקטוריון הבוקר, "אסור לשכוח שאם מכבי העונה, שהיא יותר חלשה מתמיד, מצליחה להגיע לגמר בלי לשמוט משחק, אז בעתיד הסיכוי שזה יקרה יהיה גבוה יותר. אף אחד לא רוצה לחזור לפעם שקבוצות היו מקבלות 30 הפרש בממוצע בגמר הפלייאוף. הוחלט ללכת בשנה הבאה על בית וחוץ, לא צריך לרוץ ולשנות את זה. אם תעלה הצעה לחזור לסדרה גם בגמר, אצביע בעד החזרת הפיינל פור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully