וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים צעירים יוכלו לשחק בליגת העל ובלאומית במקביל

4.6.2013 / 20:13

המנהלת אישרה: שחקנים מתחת לגיל 22 שלא יקבלו דקות בקבוצתם בליגת העל, יוכלו להיות רשומים גם בליגת המשנה

כפי שפורסם כבר בחודש פברואר, מנהלת ליגת העל בכדורסל אישרה הערב (שלישי) את תוכנית "הכרטיס הכפול" שיאפשר לשחקנים מתחת לגיל 22 להיות חתומים בקבוצה מליגת העל, ובמידה והם לא מקבלים דקות בקבוצתם, הם יוכלו להיות רשומים בקבוצה מהליגה הלאומית, ולשחק במדיה, זאת במידה כמובן שקבוצתם מליגת העל תאשר זאת.

יושב ראש מנהלת הליגה שמואל פרנקל. קובי אליהו
החלטה חשובה לקידום השחקנים הצעירים הישראלים. פרנקל/קובי אליהו

תוכנית מהפכנית זו בשיתוף בין מנהלות הליגה הלאומית וליגת העל תאפשר לשחקנים הצעירים בליגת העל אשר לא יכולים לשפר את המשחק שלהם עד ידי קבלת דקות, לקבל זמן פרקט משמעותי בקבוצה מליגת המשנה. תוכנית זו באה בהמשך לחוק המחייב כל קבוצה בליגת העל לרשום 2 שחקנים עד גיל 22 מתוך כוונה לטפח את דור העתיד ולעשות הכל על מנת לקדם כמה שיותר שחקנים צעירים לרמות הגבוהות.

עוד נקבע בישיבת הדירקטוריון כי תוקם ועדה מיוחדת שתורכב ממספר חברי דירקטוריון אשר תבחן הצעות לשינוי בשיטת המשחקים מתוך כוונה לבדוק אופציה להגדלת כמות המשחקים.

הדירקטוריון אישר גם את תכנית המשחקים של גביע ווינר 2013 אשר יתקיים בתאריך 6-10 באוקטובר 2013, בו תשתתפנה שמונה הקבוצות אשר דורגו בשמונת המקומות הראשונים בסיום העונה. הפועל חולון שסיימה תשיעית בסיום העונה הסדירה תחליף בטורניר את מכבי חיפה שתצא בתאריכים אלה למסע משחקים בארצות הברית. המשחק הבולט ברבע הגמר יהיה הדרבי התל-אביבי. המנהלת תחליט בחודש הקרוב היכן יתקיים הטורניר.

גיורגי שרמדיני, עידן זלמנסון, איתי שגב שחקני מכבי תל אביב. ברני ארדוב
היו יכולים לקבל דקות בלאומית בעונה שכזו. שגב וזלמנסון ממכבי תל אביב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully