וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: "רמת הלוזריות של ירושלים פשוט לא תיאמן"

4.6.2013 / 11:53

הצהובים לגלגו על הקריסה של יריבתם: "הם הפסידו יותר ממה שניצחנו". בלאט גער בהיקמן, לוגן: "לא משנה מי תעלה לגמר"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

במכבי תל אביב חגגו אמש (שני) את הניצחון 72:78 על הפועל ירושלים, שהגיע אחרי שהצהובים מחקו פיגור של 15 נקודות ברבע האחרון והשלימו 0:3 חלק בסדרת חצי גמר הפלייאוף. "האמת? הפועל ירושלים הפסידה את המשחק הרבה יותר מאשר אנחנו ניצחנו אותו", הודה גורם בכיר במכבי תל אביב. "זה פשוט לא ייאמן רמת הלוזריות של הקבוצה הזאת בירושלים", הוסיף בגיחוך גורם נוסף במכבי.

דיוויד בלאט, שהזהיר שחקניו לא אחת העונה "לא להיגרר לפרובוקציות שעושים לנו", זעם על תגובתו של ריקי היקמן כלפי ליאור ליפשיץ. ואף הצהיר לאחר המשחק: "מה שהיקמן עשה לא עזר לנו מבחינה מנטלית. זה עזר לו ללכת למקלחת מהר, לקראת מה שהוא יקבל ממני עכשיו. גם פניני לא התנהג כראוי וגם הוא ישמע על זה. מכבי תל אביב לא יכולה להרשות לעצמה להתנהג ככה. זה לא מקובל ולא יקרה פה".

אולם באופן אירוני, בירושלים סבורים כי דווקא הרחקתו של היקמן העירה את האוהדים , כמו גם את השחקנים, מה שתרם רבות למהפך מולם. בחדר ההלבשה היקמן ופניני ספגו גערות מהמאמן, שהבהיר כי ההתנהגות הזו אינה מקובלת עליו. בלאט שיבח את שאר שחקני הקבוצה על האופי שהציגו, והזכיר: "עכשיו צריך להישאר בפוקוס לקראת המשחק על האליפות".

ריקי היקמן שחקן מכבי תל אביב דוחף את ליאור ליפשיץ שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"מה שהיקמן עשה לא עזר לנו מבחינה מנטלית". ריקי היקמן/ברני ארדוב

שון ג'יימס אמר אחרי הניצחון: "כן, זה היה קשה, לא היה ניצחון קל. אבל זה ניצחון והשגנו אותו". דייויד לוגן, שקלע שלשות חשובות בסיום סיכם את המשחק: "היו לנו קליעות מצוינות ששינו את המשחק והמומנטום ברבע האחרון. היה לנו רבע טוב. בהתחלה ירושלים שיחקו טוב, ואנחנו לא שמנו לב לדברים, אבל בסופו של דבר כולנו שידרנו על אותו גל. והשגנו את הניצחון. היו לנו משחקים כאלו בליגה הישראלית וגם ביורליג שפיגרנו. אבל לא נשברנו, והצגנו אופי טוב".

הגארד האמריקאי התייחס להרחקה של היקמן: "זה קורה במהלך משחק ובלהט של משחק, לפעמים צריך את העבירה או מה שקורה כדי לסדר את המשחק". ביחס לדקות המשחק הלא יציבות שלו אמר לוגן: "זו החלטה של המאמן ואני עושה מה שהוא מחליט". על היריבה המועדפת עליו בגמר אמר לוגן: "שיחקנו נגד אילת וגם מול חיפה, הן קבוצות טובות. לא משנה מי תעלה, נגיע מוכנים למשחק החשוב בשבוע הבא". לגבי העונה הבאה הוסיף הגארד: "אני לא בטוח מה קורה בעונה הבאה. נחכה עד סוף העונה לפני שנדע מה קורה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully