וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולרוד: "יש לנו את מה שצריך כדי לנצח את ישראל"

נורבגיה הצעירה נחתה, מאמנה כבר מוכן למשחק הפתיחה של יורו 2013: "חצי גמר יהיה הישג יפה, יש לנו תקוות גדולות". משחקי יורו הצעירות ישודרו בספורט1

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

הרכבת האווירית שמביאה את משתתפות אליפות אירופה לנבחרות צעירות שתתקיים בישראל ב-5-18 ביוני, נמשכה הערב (שבת) עם הגעתה נבחרת נורבגיה.

המאמן טור אולה סקולרוד אמר: "מצפה לנו משחק קשה מאוד, ראיתי את ישראל מספר פעמים והיא נבחרת טובה. זהו משחק מול המארחת כך שאנחנו צופים משחק לא קל. אני חושב שיש לנו את מה שצריך כדי לנצח את ישראל. הדבר החשוב ביותר זה מה שאנחנו עושים בקבוצה שלנו, כך שאנחנו מתרכזים בעיקר בעצמנו ויש לנו הרגשה טובה לגבי המשחק שלנו. אם נעפיל משלב הבתים נהיה שמחים מאוד. חצי גמר יהיה הישג יפה, אבל זה יהיה קשה כי כל שלוש היריבות שלנו בבית הן קבוצות ברמה גבוהה ביותר. זה הולך להיות קשה, אבל יש לנו תקוות גדולות".

משחקי יורו 2013 ישודרו בספורט1

טור אולה סקולרוד מאמן נבחרת נורבגיה הצעירה. קובי אליהו
הגיע עם תקוות. טור אולה סקולרוד/קובי אליהו

הנבחרת הסקנדינבית סיימה את בית המוקדמות שלה במקום השני אחרי אנגליה, אבל הפתיעה את צרפת במפגש פלייאוף כפול ועלתה לאליפות אירופה לנבחרות צעירות בפעם השנייה בלבד והראשונה מאז 1998.

נורבגיה הוגרלה לבית א' והיא תפתח את הופעותיה ביום רביעי הקרוב נגד המארחת ישראל. שלושה ימים לאחר מכן היא תשחק מול אנגליה וב-11 ביוני היא תסיים את הופעותיה בבית המוקדם אחרי מפגש עם איטליה באצטדיון בלומפילד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מרכוס פדרסן שחקן נבחרת נורבגיה הצעירה (במרכז). קובי אליהו
ביום רביעי הם מול ישראל בפתח תקוה. שחקני נורבגיה/קובי אליהו

הכירו את יריבות ישראל בבית א'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully