וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קור פוט: "יהיו משחקים נפלאים, הולנד מהפייבוריטיות"

מאמן נבחרת הולנד הצעירה מפרגן למכבי חיפה, מרוצה בישראל ולא חושש מבית המוות. דיילי בלינד: "אני מאמין בנבחרת שלנו". משחקי יורו 2013 ישודרו בספורט1

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: יותם בן דוד

נבחרת הולנד הצעירה המשיכה היום (שבת) את מחנה האימונים שלה לקראת יורו 2013 במתחם קצף בחיפה. להולנדים הצעירים נדרש זמן להתרגל לחום הישראלי, אבל המאמן קור פוט הגדיר את המחנה כמוצלח וימשיך לעבוד עם שחקניו עד יום שני, אז תצא נבחרת האורנג' לתל אביב ותעבור להתאמן בקרית שלום, באדיבותו של ג'ורדי קרויף.

אם הנבחרת תצלח את בית ב', בו תחל את משחקיה נגד גרמניה (יום חמישי, 21:30, אצטדיון המושבה בפתח תקוה) ולאחר מכן תפגוש גם את ספרד ורוסיה, אז מאמן הנבחרת הבוגרת לואיס ואן חאל יגיע לראותה בחצי הגמר. אורח נוסף שיצטרף בהמשך הוא דניאל דה רידר, אלוף אירופה עם הולנד הצעירה ב-2007 ושחקן הפועל תל אביב לשעבר, שיגיע כדי לקדם את הטורניר.

משחקי יורו 2013 ישודרו בספורט1

קווין סטרוטמן שחקן נבחרת הולנד הצעירה עם הכדור באימון, לצד המאמן קור פוט. אדריאן הרבשטיין
מרוצה ממחנה האימונים. קור פוט עם שחקניו/אדריאן הרבשטיין

"בשביל ההכנות הכי טוב להיות במדינה בה אתה משחק ביורו כי מזג האוויר חשוב וזו הסיבה בגללה הגענו לישראל, לחיפה", הסביר המאמן קור פוט. "אני מאוד מרוצה כי עשינו הכנה מצוינת, מזג האוויר היה בסדר ועכשיו אנחנו מוכנים להגיע לתל אביב. עשינו הרבה דברים, המלון היה טוב, האנשים נחמדים ומכבי חיפה עזרה לנו בשיתוף הפעולה, כך אנחנו מרוצים".

על הבית הקשה המצפה לנבחרתו אמר המאמן: "יש לנו בית מאוד קשה, כולם טובים. גרמניה, רוסיה וספרד, גם הולנד. יהיו משחקים פנטסטיים כי כל הנבחרות יכולות לעלות לחצי הגמר והן תילחמנה בשביל לעשות את זה. הולנד היא אחת מהפייבוריטיות לדעתי. כל משחק יהיה ברמה הכי גבוהה ואנחנו נצטרך לשחק ברמה הכי גבוהה כדי שיהיה לנו סיכוי לנצח".

הקפטן דיילי בלינד הוסיף: "טוב להיות פה, מזג האוויר טוב, אנחנו מתרגלים אליו. אמנם חם, אבל בגלל בזה הגענו מוקדם. אני אוהב את זה. היו לנו כמה אימונים, אנחנו עובדים קשה. הייתה לנו גם מנוחה והיו אימונים טובים לקראת המשחק הראשון שלנו נגד גרמניה. אני מאמין בנבחרת שלנו ואני חושב שכך גם כל השחקנים האחרים, אחרת אין לנו סיבה להיות פה. אנחנו מאמינים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אימון נבחרת הולנד הצעירה, במרכז דיילי בלינד. אדריאן הרבשטיין
הוא דווקא אוהב את החום הישראלי. דיילי בלינד/אדריאן הרבשטיין
מרקו ואן חינקל שחקן נבחרת הולנד הצעירה באימון לפני אדם מאהר. אדריאן הרבשטיין
סופרים את הימים לקראת גרמניה. מרקו ואן חינקל עם אדם מאהר/אדריאן הרבשטיין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully