וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה הצעירה נחתה: "התכוננו לזה הרבה זמן"

מרקו וראטי, פאביו בוריני וחבריהם נחתו מלווים באריגו סאקי האגדי. הקפטן קלדירולה: "ספרד וגרמניה פייבוריטיות לזכייה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

הנבחרת הצעירה של איטליה נחתה היום (שבת) אחר הצהריים בנמל התעופה בן גוריון לקראת השתתפותה באליפות אירופה לנבחרות צעירות שתתקיים בישראל בתאריכים 5-18 ביוני. ביחד עם הנבחרת נחת גם אריגו סאקי האגדי - אחד מגדולי מאמני הכדורגל בהיסטוריה - שהיום משמש כמתאם הטכני של הנבחרת הצעירה.

איטליה תשחק בבית א' של האליפות. היא תפתח את הופעותיה ב-5 ביוני נגד אנגליה, תשחק נגד ישראל ב-8 ביוני ותחתום את הופעותיה בבית המוקדם עם התמודדות מול נורבגיה ב-11 ביוני.

מאמן נבחרת איטליה הצעירה, דביס מאנג'ה. קובי אליהו
ינסה להוליך את האזוריני לזכייה ראשונה מאז 2004. מנג'ה/קובי אליהו

האזוריני מחזיקים במספר שיא של זכיות בטורנירים הללו עם חמש, אבל לא הניפו את הגביע מאז 2004, אז עוד לבשו את המדים הכחולים שחקנים כמו אנדראה ברצאלי, דניאלה דה רוסי, אלבטו ג'ילרדינו ואחרים. כעת מקווים דביס מנג'ה ושחקניו לשחזר את ההצלחות הישנות.

מי שנעדרו מהנסיעה הם שני שחקני אמפולי, ואסקו רג'יני וריקרדו ספונארה, שייטרפו לחבריהם אחרי משחק הגומלין של קבוצתם נגד ליבורנו בפלייאוף העלייה לסרייה א' (ביום שני. 1:1 במשחק הראשון).

האיטלקים הצעירים והמאמן מנג'ה לא דיברו עם התקשורת אחרי הנחיתה, אבל הקפטן לוקה קלדירולה סיפר לאתר הרשמי של אופ"א: "אנחנו מאוחדים וזה פקטור מאוד חשוב להצלחת הנבחרת. אנחנו מתכוננים מזה זמן רב לטורניר הזה ואני חושב שמשחק הפתיחה שלנו נגד אנגליה יהיה החשוב ביותר. כל הנבחרות שהגיעו לאליפות חזקות. גרמניה וספרד פייבוריטיות, אבל אסור לשכוח למשל שנורבגיה הדיחה את צרפת בפלייאוף".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אריגו סאקי עם נבחרת איטליה הצעירה. קובי אליהו
הגיע ביחד עם השחקנים הצעירים. אריגו סאקי/קובי אליהו

הכירו את יריבות ישראל בבית א'

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully