וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומיניגה: "הקבוצה הזו יכולה להפוך את עצמה לנצחית"

יו"ר באיירן מצפה לגמר הגביע מול שטוטגרט (ש', 21:00, ספ' 1): "גם הקבוצות הגדולות של באיירן לא השיגו טרבל"

אחרי עונה מופלאה שכללה זכייה דרמטית בליגת האלופות והחזרת האליפות המקומית עם 91 נקודות ב-34 משחקים ובפער של 25 נקודות מהשנייה בורוסיה דורטמונד, באיירן מינכן תנסה להשלים מחר (שבת) את הטרבל עליו היא מפנטזת עם זכייה בגביע הגרמני במשחק הגמר מול שטוטגרט, שייערך באיצטדיון האולימפי בברלין (21:00, ספורט 1 ו-HD).

הענקית הבווארית, שמחזיקה בשיא הגרמני עם 15 זכיות בגביע, ניצחה בכל חמשת משחקיה במפעל עד כה השנה עם מאזן שערים של 1:17, ומולה מתייצבים השוואבים שסיימו במקום ה-12 בבונדסליגה אחרי סיום עונה חלש במיוחד, כששני המפגשים בין הקבוצות העונה הסתיימו ב-1:6 לבאיירן באליאנץ ארנה ו-0:2 לבאיירן במרצדס בנץ ארנה.

באיירן מינכן חוגגת זכיה בליגת האלופות. רויטרס
"שני תארים זה די והותר". שחקני באיירן/רויטרס

יופ היינקס בן ה-68, במשחקו האחרון בכדורגל הגרמני לפני הפרישה האפשרית או לחילופין החזרה לריאל מדריד, יחסר את דנטה ולואיז גוסטבו שנמצאים עם נבחרת ברזיל, וכמובן גם את טוני קרוס והולגר באדשטובר הפצועים.

קרל היינץ רומיניגה, יו"ר באיירן, אמר לקראת המשחק: "הקבוצה הזו כבר נכנסה לספרי ההיסטוריה, וכעת היא יכולה להפוך את עצמה לנצחית. גם הקבוצות הכי מצליחות של באיירן, עם פרנץ בקנבאואר, גרד מולר וספ מאייר בשנות השבעים לא זכו בטרבל. הטעות היחידה שאנחנו יכולים לעשות בדרך לשם היא לחשוב שאנחנו עומדים בפני משחק קל".

בצד השני היה ברונו לבאדיה, מאמן שטוטגרט שסירב להרים ידיים מראש: "הכל אפשרי במשחק אחד. לפעמים קבוצה יכולה לנצח את יריבתה גם אם היא בנחיתות איכותית, ואנחנו מקווים שזה יהיה אחד הימים האלה. לדעתי שני תארים בעונה זה די והותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully