וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "מאמין שרוברט לבנדובסקי ימשיך אצלנו"

מאמן דורטמונד הבהיר כי קבוצתו "לא קיבלה הצעה מבאיירן", והבטיח: "הכל יסתדר בסוף". אריקסן בדרך? באייאקס מכחישים

לאחר עזיבתו של מריו גצה והשמועות על כך שרוברט לבנדובסקי יילך בעקבותיו לבאיירן מינכן של פפ גווארדיולה, נראה כי דורטמונד תיאלץ לבנות את הסגל שלה מחדש בעונה הבאה. עם זאת, בראיון שהעניק היום (רביעי) ל'בילד', לא הביע יורגן קלופ דאגה גדולה מכך. "אני יכול להבטיח לכולם שבסוף הכל יסתדר", אמר המאמן הנהדר, "אנחנו בונים קבוצה חדשה, מכונת-לחץ חדשה".

יורגן קלופ מאמן בורוסיה דורטמונד. רויטרס
תסמכו עליו. קלופ/רויטרס

בנוגע למעברו האפשרי של לבנדובסקי ליריבה המושבעת מבוואריה, אמר קלופ: "עדיין לא קיבלנו עליו הצעה רשמית מבאיירן מינכן, מה שגורם לי להאמין שרוברט ימשיך לשחק עבורנו גם בעונה הבאה. בימים הבאים נדאג לשים סוף לכל השמועות הללו. זה די מצחיק שאנשים מדברים על העסקה הזאת כאילו היא סגורה, בזמן שבכלל לא קיבלנו עליו הצעה".

על העונה שעברה על סגנית אלופת אירופה אמר המאמן: "במשחקים מול באיירן בליגה הגרמנית סיימנו בתיקו, אבל מול שאר הקבוצות איבדנו 25 נקודות. זה היה הפקטור הגורלי עבורנו, לא המשחקים מול באיירן".

ביממה האחרונה גברו השמועות על מעבר אפשרי של כריסטיאן אריקסן מאייאקס לדורטמונד, כמחליפו של מריו גצה. הבוקר הכחיש את הדברים המנהל הספורטיבי של אלופת הולנד, שחקן העבר מארק אוברמארס, שאמר: "לא קיבלנו הצעה רשמית מדורטמונד". לאריקסן, שמבוקש גם על ידי ליברפול וטוטנהאם, חוזה לעונה נוספת באייאקס.

ויקטור פישר שחקן אייאקס, מאחוריו כריסטיאן אריקסן. Dean Mouhtaropoulos, GettyImages
אייאקס עדיין לא קיבלה עליו הצעה רשמית. אריקסן/GettyImages, Dean Mouhtaropoulos

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully