וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומיניגה: "ברזיל הפעילה לחצים על דנטה וגוסטבו"

שני הברזילאים נמצאים עם נבחרתם ויחמיצו את גמר הגביע. מנכ"ל באיירן: "רמזו שזה יהיה סוף הקריירה הבינלאומית שלהם"

באיירן מינכן רוצה להשלים את העונה החלומית שלה ביום שבת ולחגוג טרבל היסטורי עם זכייה בגמר הגביע על שטוטגרט. אלא שאלופת אירופה הטרייה תצטרך לעשות זאת ללא הבלם המצוין דנטה והקשר המחליף לואיז גוסטבו, שלא שוחררו על ידי ההתאחדות הברזילאית מהנבחרת הנערכת לגביע הקונפדרציות.

שחקן באיירן מינכן דאנטה מאוכזב מול שחקן בורוסיה דורטמונד מרקו רויס. רויטרס
לא ויתרו עליו בברזיל. דנטה/רויטרס

ההתעקשות מצד הברזילאים יצרה מחלוקת רצינית בין הצדדים, כשבמועדון הגרמני טענו כי בברזיל הפעילו לחץ פסיכולוגי על צמד השחקנים. "הכריחו אותנו לבצע את הצעד הזה", אמר המנכ"ל קרל היינץ רומיניגה במסיבת עיתונאים שקיימה באיירן מינכן. "ניסינו למצוא פיתרון עם פיפ"א וההתאחדות הגרמנית. כל הסיטואציה לא הייתה נעימה מבחינתנו. התקבל אצלנו הרושם שבברזיל הפעילו על שני השחקנים לחץ ורמזו שהיעדרות תגרום לסוף הקריירה הבינלאומית שלהם. אני מוצא את כל העניין בלתי מתקבל על הדעת".

רומיניגה לא חסך ביקורת גם מההתאחדות הגרמנית: "התכנון של ההתאחדות היה שגוי. לוח הזמנים עמוס מדי. זה היה בלתי אנושי לא לתת לשחקנים ללכת. זה לא משהו שמתאים לבאיירן. המשמעות של גביע הקונפדרציות עבור ברזיל זה משהו שאנחנו לא יכולים לדמיין".

עוד בבאיירן: הבלם דניאל ואן בויטן (34) והחלוץ קלאודיו פיסארו (35) האריכו את חוזיהם בעונה נוספת וימשיכו גם אצל פפ גווארדיולה. הבלגי נשאר בעיקר בגלל הפציעה הקשה של הולגר באשטובר שייעדר 10 חודשים. החלוץ הפרואני, שהוזכר כמועמד לשאלקה והמבורג, בחר להמשיך אחרי שכבש העונה 13 שערים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully