וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "הייתה פאשלה בהתנהלות, טעות אנוש"

אחרי סערת סטנדרד ליאז', מאמן הצעירה הודה: "ההודעה הייתה צריכה לצאת לכולם" ודיבר לקראת סלובקיה (ד', 19:00, 5+)

יממה לאחר מסיבת העיתונאים ההזויה שערכה ההתאחדות לכדורגל בה הצטרף דודו דהאן לגיא לוזון שדיבר על חתימתו בסטנדרד ליאז', קיים הערב (שלישי) מאמן הנבחרת הצעירה מסיבת עיתונאים נוספת, הפעם לקראת משחק ההכנה האחרון של ישראל לקראת יורו 2013, מול סלובקיה באיצטדיון קרית אליעזר (19:00, 5+).

לוזון אמר לקראת המשחק: "זה משחק הרצה. רוב הסגל שלנו היה בפלייאוף התחתון וסיים את המשחקים לפני כמה שבועות, אז אנחנו מריצים אותם לקראת הדבר האמיתי".

גיא לוזון מאמן הנבחרת הצעירה של ישראל. קובי אליהו
מנסה להרגיע את הסערה. לוזון/קובי אליהו

על תגובת השחקנים לחתימה בליאז' אמר לוזון בציניות: "האווירה קטסטרופלית, יש ריב קשה ביני לבין השחקנים, האימונים נפגעו ולא הייתה אסיפת וידיאו". בהמשך הוא הוסיף: "אני מאחל לעצמי שבכל קבוצה שאהיה הקשר שלי עם השחקנים יהיה כזה ואז הסתדרתי בחיים".

על הסערה אמר לוזון: "אם הייתי חותם בבית"ר ירושלים הכול היה בסדר, אבל זה שחתמתי באירופה גרם לרעש התקשורתי. בסוף היורו אתן את כל התשובות שאתם רוצים, אבל כרגע אנחנו מתעסקים בעבודה קשה ואינטנסיבית. הסגל נבחר בקפידה, אני גאה לאמן את השחקנים האלה והם יתנו הכול מול נורבגיה. אנחנו מרוכזים במאה אחוז".

אייל גולסה שחקן הנבחרת הצעירה של ישראל. קובי אליהו
מבחינתם הכול בסדר. גולסה/קובי אליהו

לוזון המשיך: "אני מאמן כדורגל, אני לא יכול לטפל בכל הדברים שמסביב. אני יכול רק להבטיח שניתן מאה אחוז במגרש. הייתה פאשלה בהתנהלות, אבל זו הייתה טעות אנוש ומי שלא מאמין זו בעייה שלו. בתיזמון של ההודעה לא הייתה שום בעייה, אבל זה שזה לא יצא לכולם זו טעות אנוש".

על היריבה המאמן לא הכביר במילים: "אני מכיר את השחקנים שלי וזה מה שחשוב. אני יודע מה יהיה ההרכב מחר ומול נורבגיה וזה מה שחשוב. אני מכיר גם את סלובקיה, כמו שהכרתי כל נבחרת אחרת ששיחקנו מולה".

הקשר אייל גולסה אמר: "אנחנו מרוכזים רק ביורו, קיבלנו את זה באהבה, איחלנו לגיא בהצלחה וזה כבר מאחורינו. אנחנו מתכוננים כבר הרבה זמן, יודעים שזה טורניר חשוב ויש לנו בית קשה. נעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים לעשות. כל מי שראה את המשחקים מול גרמניה והולנד היה שמח, אני בטוח שהקהל יבוא מחר וגם ביורו".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • גיא לוזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully