וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "אם טביב היה פונה לפני ליאז' הייתי מאמן בית"ר"

27.5.2013 / 19:55

גיא לוזון יודע איפה היה מאמן אם היה נשאר בארץ. טביב ייפגש עם רוני לוי ב-48 שעות הקרובות, גם אלי כהן בתמונה

קובי אליהו

אלי טביב סיכם היום (שני) על רכישת בית"ר ירושלים וצפוי לחתום על רכישת הקבוצה ביום רביעי הקרוב. מאז אותה פגישה בצהריים עם עורך הדין של ארקדי גאידמק ישראל שלו ואיציק קורנפיין, טביב נמצא במרתון פגישות בנוגע לבית"ר ומקורביו הגדירו זאת כ"רשמית או לא רשמית הוא כבר בבית"ר".

טביב משוכנע כי להתאחדות לכדורגל לא תהיה בעיה והיא תאשר את העסקה. טביב ממתין להחלטה והוא יגיע יחתום על הרכישה ביום רביעי, אך העסקה תותנה בהשגת תזרים כספי חיצוני מצד גאידמק עבור משכורות אפריל ומאי שמוערכות בכ-2.2 מיליון שקל.

גורם המעורה בעסקה אמר היום: "הצד של גאידמק משוכנע שישיג את הכסף וכמו שאני מכיר את הדברים, ניר ברקת לא ייתן לעסקה הזאת ליפול. טביב התקשר ראשון לברקת אחרי הפגישה ובישר לו, והוא היה מאוד שמח. ברקת יעשה כל מה שצריך כדי להוציא את העסקה הזאת לפועל וימשיך לסייע לקבוצה".

איש העסקים אלי טביב מגיע לאצטדיון טדי. קובי אליהו
טביב/קובי אליהו

כעת טביב יתפנה לפעול בשני מישורים: בניית הכוורת הניהולית והמקצועית. עד ה-1 ביולי טביב לא יכול לבצע פעולות מעשיות והוא מעוניין שאיציק קורנפיין יסייע לו בתקופה זאת ואף יחפוף את הצוות הניהולי שימנה. ניר סיביליה ודוד אמסלם מועמדים להצטרף לצוות הניהולי, כאשר אם רוני לוי ימונה למאמן אמסלם עשוי לשמש כעוזרו ולקבל תפקיד מקצועי.

ב-48 השעות הקרובות תתקיים פגישה בין טביב לרוני לוי. על אף האופטימיות, לוי עדיין בודק הצעות מחו"ל והדברים יהיו תלויים בשכר שיוצע לו ובתקציב אותו יוכל להעמיד טביב. אם הדברים לא יסתדרו עם רוני לוי, אלי כהן "השריף" צפוי לחזור לתמונה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
רוני לוי מאמן סטיאווה בוקרשט. רויטרס
בוחן הצעות מחו"ל. רוני לוי/רויטרס

מי שטביב רצה מאוד כבר מניסיון הרכישה הראשון של הקבוצה לפני מספר חודשים הוא גיא לוזון, אך לוזון טרף את הקלפים כשחתם בליאז'. לוזון התייחס היום לעניין ואמר: "תמיד רציתי לאמן בבית"ר ירושלים. אם טביב היה לוקח את בית"ר ויושב איתי לפני שסגרתי בליאז' הייתי היום מאמן בית"ר".

בגזרת השחקנים טביב יתמקד קודם כל באבי ריקן וקובי מויאל להם הצעות מקבוצות אחרות והוא לא ירצה לאבד אותם, כמו גם לעמית בן שושן ומתן בראשי. מעבר לכך, לגבי שאר השחקנים שסיימו חוזים כמו חיים מגרלשווילי, דריו פרננדס, חן עזריאל ששייך למכבי חיפה ודינו שקבורץ, ימתין טביב להחלטת המאמן שימונה.

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון עם סוכן השחקנים דודו דהאן. קובי אליהו
טביב סימן אותו, אבל הוא הלך לבלגיה. גיא לוזון עם סוכנו דודו דהאן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully