וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכמה העברת בית"ר ירושלים לאלי טביב

27.5.2013 / 12:11

החתימה צפויה ביום רביעי. איש העסקים מיהר ליידע את ניר ברקת ואמר: "לא צפויות בעיות". פגישה עם רוני לוי בקרוב

אלי טביב ועורכי דינו נפגשו הבוקר (שני) עם נציגיו של ארקדי גאידמק, בהם עורך דינו ישראל שלו ואחרי כשעתיים הודיעו שהפגישה הסתיימה עם הסכמות ביחס לכל הנושאים שהיו פתוחים. הצדדים הוסיפו והודיעו שביום רביעי תתקקים פגישה נוספת לצורך חתימה. חשוב לציין שהחתימה עדיין מונתית בשני דברים: אישור ההתאחדות ומציאת פתרון לתשלום משכורות אפריל-מאי.

ראשון מקבלי הבשורה היה ניר ברקת, לו אמר טביב: "סיכמנו הכל החלטתי לרכוש את הקבוצה, נפגש ברביעי לחתימה". לאחר מכן אמר טביב: "הגענו לסיכום, עורכי הדין יפגשו ביום רביעי, יש שני דברים קטנים שזה האישור של ההתאחדות והמשכורות, אבל לא צפויה בעיה. הראשון שעודכן היה ניר ברקת והוא שמח מאוד".

ההתאחדות לא צפויה להערים קשיים. לגבי המשכורות, כרגע אין פתרון כספי למרות שגאידמק הבטיח לקחת את הנושא עליו. מדובר בסכום הנע בין 2-2.5 מיליון שקל וכרגע נראה שרא העיר ניר ברקת יסייע בנושא. ביום רביעי כאמור צפויה החתימה שתהיה מותנית בהשגת הכסף תוך תקופה של שבוע עד שבועיים.

לפני החתימה יצטרך טביב להגיע לסיכום עם עמותת האוהדים, על פי החוזה של העמותה עם בית"ר הרוכש שיגיע צריך להחזיר לה את 1.9 מיליון השקלים אם הוא לא מצטרף אותה כבעלת אחוזים במועדון. טביב נמצא בקשר רציף עם העמותה והצדדים צפויים לשתף פעולה בנושא, ובכלל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוטוטו הוא הבעלים. אלי טביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

טביב מאוד רצה לזרז את העניינים בשל הלחץ להתחיל כמה שיותר מהר בהכנות לעונה הבאה, שגם כך יתחילו בפיגור של מספר שבועות. בבירה טוענים שטביב משוחח עם קורנפיין מדי יום ואף ביקש ממנו ללחוץ על אבי ריקן וקובי מויאל להמתין כמה ימים עד לחתימת ההסכם.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט טביב כבר ביצע פניות לשגרירים כמו מאור בוזגלו ושלומי ארבייטמן ובימים האחרונים גילה התעניינות גדולה בחלוץ הפועל ירושלים איציק כהן. טביב יודע שתקציב בית"ר יאפשר להביא לא יותר מישראלי אחד המשחק בחו"ל בכסף גדול ומתעניין בשחקנים כמו כהן שיכולים לפרוץ בבית"ר.

טביב ביקש מקורנפיין לסייע בחפיפה בשבועות הקרובים עד שימנה צוות ניהולי משלו והיו"ר הסכים לכך. מעבר לכך, הוא ירצה למנות בהקדם מאמן ולהתחיל לבנות את התכנית המקצועית לעונה הבאה. גיא לוזון היה המועמד המוביל, אבל החתימה שלו בסטנדרד ליאז' טרפדה את התכנית. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, רוני לוי האופציה הבאה ופגישה איתו צפויה בימים הקרובים. גם אלי כהן עדיין בתמונה.

טביב קיבל מסרים ברורים כי ריקן לא ימתין לו מעבר לאמצע השבוע הקרוב ובמידה והעסקה לא תיסגר והוא יזכה להצעה משופרת מבית"ר הוא צפוי לחתום דווקא במכבי חיפה. טביב רוצה לשבת גם עם קובי מויאל, דריו פרננדס, עמית בן שושן ומתן בראשי שחוזיהם בקבוצה פגו. בנוגע לחיים מגרלשווילי, חן עזריאל, סטיבן כהן ודינו שקבורץ ימתין טביב להחלטת המאמן הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully