וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי חדד: "אוהדים מחכים לטביב כמו למשיח"

26.5.2013 / 19:52

איש העסקים ייפגש מחר עם נציגיו של ארקדי גאידמק במטרה לסכם את העסקה, שי חדד מרגיש היטב את התכונה בירושלים

אלי טביב ועורכי דינו ייפגשו מחר בבוקר עם נציגיו של ארקדי גאידמק, בהם עורך דינו ישראל שלו, מתוך רצון לשבת ולהתגבר על כל המחלוקות בטיוטות ולהגיע להסכם שבסופו יהפוך טביב לבעלים של בית"ר. עדיין ישנם כמה סעיפים בהם אין הסכמה בין הצדדים וכולם תקווה שמחר יימצא הפתרון והעסקה תצא לפועל מיידית.

אבי ריקן (מימין), שי חדד שחקני בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"אחרי שנים כל כך קשות שכל קיץ אנחנו באי וודאות ומדברים על בית משפט ופירוק אנשים מחכים שטביב יציל את הקבוצה". שי חדד/ברני ארדוב

מי שממתינים בקוצר רוח הם שחקני בית"ר, שהיו רוצים לשים סוף לאי הוודאות שמלווה את הקבוצה כבר שנים בכל קיץ. בניגוד למרבית השחקנים שסיימו חוזים, שי חדד חתום לעונה הבאה אך עדיין מאוד רוצה לראות את טביב מגיע ויותר מכך, יודע כמה האוהדים מצפים לכך. חדד: "במצב הנוכחי של בית"ר, אוהדים מחכים לטביב כמו למשיח. אחרי שנים כל כך קשות שכל קיץ אנחנו באי וודאות ומדברים על בית משפט ופירוק אנשים מחכים שטביב יציל את הקבוצה. הגיע הזמן שאחרי כל כך הרבה שנים הדברים יהיו מסודרים יותר, אנשים יקבלו משכורות בזמן והמועדון הזה יהיה איפה שהוא צריך להיות".

על האפשרויות עם טביב אמר חדד: "אני חושב שאם טביב יגיע אנחנו יכולים לעשות עונה יפה מאוד ולשחזר את מה שהבאנו לפני הגעת הצ'צ'נים ואפילו יותר מזה. יש פה בסיס איכותי של שחקני בית שאני מאוד מאמין בהם, ועם חיזוק במקומות הנכונים, אנחנו נוכל לדבר חזק מאוד".

ברמה האישית אמר חדד: "ברוב העונה הדברים הלכו לי טוב מאוד, התפתחתי כמגן וכבר דיברו על הנבחרת אבל כמו כל הקבוצה קרה מה שקרה ונקלענו לתקופה קשה ואפילו איבדתי את המקום בהרכב. אני לוקח איתי מהעונה את התקופה הטובה ורוצה לשחזר אותה בעונה הבאה. אני מאמין בעצמי בכל סגל שלא יהיה בבית"ר".

אלי טביב סימן את איציק כהן

"מקווה שבשבוע הבא אהיה איש בשורות"

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

איש העסקים אלי טביב. ברני ארדוב
"עם טביב, נוכל לדבר חזק מאוד"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully