וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: "הולמן צריך לדעת לקבל מרות של מאמן"

27.5.2013 / 8:46

בקבוצה הדרומית מאוכזבים מהתנהגות הסנטר בהפסד 87:75 למכבי חיפה. ג'רום טילמן: אנחנו בפיגור 1:0, זה לא סוף העולם"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

אכזבה גדולה מאוד בהפועל אילת מההפסד אמש (ראשון) 87:75 למכבי חיפה, שבעקבותיו מפגרת הקבוצה 1:0 בסדרת חצי גמר הפלייאוף. במועדון לא התאכזבו מעצם ההפסד, אלא בעיקר מהיכולת של השחקנים ברבע הראשון ומההתנהגות של הסנטר אלי הולמן שהשתולל על הספסל וצעק לעבר המאמן עודד קטש לאחר שזה החליף אותו ברבע האחרון.

"אנחנו נמצאים בשלבים המכריעים של העונה, צריך לדעת להתחבר בתור קבוצה ולא להתנהג בצורה ילדותית", אמר גורם במועדון אמש, "אנחנו מבינים את התסכול של הולמן, הוא שיחק משחק לא רע בכלל והוציאו אותו, אבל הוא חייב לדעת לקבל מרות של מאמן. מה שחשוב עכשיו זה לשים את זה מאחורינו ולהתכונן למשחק השני החשוב ביום רביעי".

שחקן הפועל אילת אלי הולמן זועם על מאמנו עודד קטש. אדריאן הרבשטיין
"חייב לדעת לקבל מרות של מאמן". אלי הולמן/אדריאן הרבשטיין

בצד המקצועי, באילת בעיקר מאוכזבים מחוסר היכולת לעצור את משחק הריצה של חיפה: "חיפה קלעו הרבה מאוד נקודות במשחק המעבר מהתחלה. נצטרך לעצור את זה במשחק בבית ולשדר מסר אחר כקבוצה. נצטרך לשחק חזק וחכם", אמר ג'רום טילמן בסיום המשחק, "ידענו מה שאנחנו צריכים לעשות, אבל מסיבה מסוימת לא ביצענו את תוכנית המשחק שלנו, אנחנו פשוט חייבים לשחק הרבה יותר טוב. הקהל דחף אותם ונתן להם זריקת אנרגיה בפתיחה ועל הקטע הזה אני חייב לקחת אחריות. אני צריך לעודד את החברים שלי לקבוצה כדי שנוכל לפחות להשוות את רמת האנרגיות לרמה של חיפה".

הפורוורד האילתי יודע בדיוק מה קבוצתו צריכה לעשות שונה במשחק הבא: "אנחנו חייבים לעצור את הנקודות שלהם במשחק המעבר, גם של השחקנים הגדולים שלהם. יש להם שחקנים גבוהים שקולעים במשחק המעבר, אבל אני שחקן פנים שיכול לעשות את זה גם. הם קלעו הרבה נקודות בסגנון הזה, מה שפגע בנו מאוד. אנחנו חייבים לקחת זריקות הרבה יותר טובות ולא לאבד הרבה כדורים. אנחנו רק בפיגור 1:0, זה לא סוף העולם, יש לנו סיכוי טוב כמו שהיה לנו בפתיחת הסדרה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי חיפה דונטה סמית' מול שחקן הפועל אילת ג'רום טילמן. אדריאן הרבשטיין
"אנחנו בפיגור 1:0, זה לא סוף העולם". ג'רום טילמן מנסה לעצור את דונטה סמית'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully