וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "חטפנו אגרוף מוקדם ולא היינו מוכנים לזה"

26.5.2013 / 22:04

מאמן אילת הסביר את ההפסד לחיפה. על ספסולו של הולמן: "לא אהבתי את התגובה שלו". גרינברג: "אוהב את האיזון"

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: מיכאל ברגמן

האם זו השנה של מכבי חיפה? הקבוצה של בראד גרינברג, שהחלה לשחק העונה באולם החדש שלה, שאף יארח את משחק הגמר של הפלייאוף, המשיכה הערב (ראשון) את העונה המצויינת שלה כשגברה על הפועל אילת של עודד קטש בפתיחת סדרת חצי הגמר 75:87, ועלתה ליתרון 0:1 משמעותי. החבורה הירוקה נהנתה מרבע ראשון ענק, בו כבר ברחה ל-21, ומספסולו של אלי הולמן, שהיה המצטיין באילת במשך שלושה רבעים, אך כמעט ולא ראה פרקט ברבע האחרון בגלל שהסתכסך עם מאמנו.

מאמן מכבי חיפה בראד גרינברג. אדריאן הרבשטיין
מרוצה מהאיזון של קבוצתו. גרינברג/אדריאן הרבשטיין

מאמן מכבי חיפה, בראד גרינברג היה מרוצה מאוד בסיום ואמר: "שיחקנו משחק חזק מאוד. אני מקווה שנוכל לשחק ככה לפחות עוד פעמיים בסדרה הזאת. יהיה קשה אצלהם, אבל באנו היום, עבדנו חזק בהגנה, הנענו את הכדור, עזרנו אחד לשני. כמאמן זה עושה לך טוב שהשחקנים שלך משחקים ככה. הם קבוצה טובה, חזרו ל-6 הפרש, אבל אז השחקנים עשו עבודה טובה בהגנה וגמרו את המשחק. יש לנו חמישה שחקנים שסיימו בספרות כפולות, אני אוהב את האיזון הזה". על הנפילה של הקבוצה ב-15 הדקות האחרונות, אמר גרינברג: "נבדוק מה בדיוק קרה בוידאו".

גל מקל, שהיה מהמצטיינים הערב, אמר: "כשאנחנו משחקים בשטף ובקצב הזה לא משנה מי שומר, כי התנועה שלנו יוצרת הרבה אי התאמות וזה סגנון המשחק שלנו. הרבע ראשון שלנו היה ברמה מאוד גבוהה מאוד. אנחנו צריכים לשכוח את המשחק הראשון, נשמח היום ונתחיל להתכונן ליום רביעי למשחק חדש לגמרי". על ההבדלים ברמות בין שתי הקבוצות הערב אמר הרכז: "הגענו יותר רעננים, זו עובדה. הם שיחקו שישה משחקים בשבועיים ויום זה הרבה מאוד. היה לנו זמן לנוח, הורדנו חלודה שהצטברה ונכנסנו טוב לסדרה הזאת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקן מכבי חיפה גל מקל מול שחקן הפועל אילת יחזקאל סקוורר. אדריאן הרבשטיין
הגיעו רעננים יותר. מקל מול סקוורר/אדריאן הרבשטיין

באילת, כצפוי, היו מאוד מאוכזבים מההפסד במשחק הראשון, ומהעובדה כי הקבוצה כלל לא הופיעה לרבע הראשון. מאמן הפועל אילת, עודד קטש אמר בסיום: "לא חושב שיש מישהו שיכול להסביר כזאת פתיחה. אנחנו מכירים את חיפה, את המשחק על מגרש פתוח שלהם. רק במשחק הקודם הם קלעו 40 מ-77 נקודות במתפרצות. חטפנו אגרוף מוקדם מדי ולא היינו מוכנים לו. באנו רגועים מדי אחרי הסדרה הקודמת".

על המשחק הבא שיתקיים באולמם הביתי אמר המאמן: "צריך להתכונן ולתקן את הדברים שעשינו רע. אני מאוד רוצה להאמין שנחזור הביתה עם הקהל שלנו באילת וניקח את כל התחושה הלא נעימה שהמשחק הזה הביא איתו וננווט את זה למקומות נכונים". על התקרית עם אלי הולמן במהלך הרבע הרביעי הוסיף המאמן: "החלפתי את אלי, הוא לא אהב את זה, לא אהבתי את התגובה שלו, נטפל בזה בהתאם". באילת כעסו מאוד על ההתנהגות של השחקן, וישקלו ביממה הקרובה האם להעניש את השחקן, לפני המשחק הבא.

שחקן הפועל אילת אלי הולמן זועם על מאמנו עודד קטש. אדריאן הרבשטיין
לא הסכים לעבור בשקט על ההתנהגות של הולמן. קטש/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully