וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נתניה ממתינה לתשובה מדני פרנקו

24.5.2013 / 9:31

אכזבה אחרי ההדחה, המאמן טרם השיב להצעת הארכת החוזה. שולמן ואורלנד ימשיכו, וושינגטון וקילינגסוורת' עשויים להישאר

אכזבה גדולה בברק נתניה מההפסד אמש (חמישי) 79:68 להפועל ירושלים שסיים את העונה עבור הקבוצה של דני פרנקו. נתניה נראתה טוב מאוד לאורך המחצית הראשונה של המשחק, אך ריצת 0:13 של ירושלים בתחילת המחצית השנייה חרצה את גורל המשחק. בסיום המשחק אמר דני פרנקו לשחקניו שהוא גאה בהם על העונה הנוכחית, וגאה לאמן חבורה כזאת של שחקנים.

מאמן ברק נתניה דני פרנקו. קובי אליהו
גאה בשחקנים. דני פרנקו/קובי אליהו

השאלה הגדולה בנתניה לקראת העונה הבאה היא שאלת דני פרנקו. המאמן קיבל הצעה להמשיך לשנתיים נוספות כבר לפני למעלה מחודש, אך טרם השיב בחיוב. גורמים בקבוצה העריכו כי פרנקו רוצה ללמוד את השוק ולהעריך אותו, וכמו כן לדעת האם יוכלו לבצע המשכיות לסגל הקיים לפני שיקבל החלטה סופית. בקבוצה העריכו שבסופו של דבר המאמן יקבל בחיוב את ההצעה בימים הקרובים.

לגבי סגל השחקנים הישראלים שני שחקנים בכירים מחזיקים בחוזה לעונה נוספת - יהוא אורלנד ואייל שולמן. אורלנד האריך את חוזהו עוד לפני שביתת השחקנים, ושולמן חתם בקיץ שעבר על חוזה לשנתיים. מלבדם גם הקפטן אלירן גואטה והגארד הצעיר דולב דראפיץ', אמורים להמשיך.

שחקן ברק נתניה ראמל בראדלי. מגד גוזני
צפוי לעזוב. ראמל בראדלי/מגד גוזני

בנתניה היו מעוניינים מאוד לשמור על חלק מהשחקנים הזרים לעונה נוספת, מלבד ריימר מורגן שכמעט ושוחרר במהלך העונה. ראמל בראדלי צפוי לעזוב את הקבוצה, דרון וושינגטון יחכה להצעות אחרות ומרקו קילינגסוורת' שוקל בחיוב אפשרות להמשיך לעונה שלישית באולם ישורון. רק לאחר שדני פרנקו ישיב להצעת הקבוצה יחלו בנתניה במחשבות על מועמדים מחוץ לסגל הקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully