וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "חולם לזכות באליפות עם הפועל ירושלים"

המאמן כבר מוכן למכבי ת"א. דני פרנקו: "זה כואב". ביזיון: אריק שיבק ביקש כרטיסים למשחק, נתניה סירבה בטענה שהם אזלו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אחרי עונה הפכפכה וקשה, הפועל ירושלים הצליחה להעפיל הערב (חמישי) לחצי גמר הפלייאוף בליגת העל לאחר שגברה על ברק נתניה 68:79 בחוץ במשחק החמישי והמכריע ביניהן. האדומים שכמעט שמטו יתרון 0:2 בסדרה כבר מחכים לחצי הגמר, שם תפגוש יריבה ישנה נושנה - מכבי תל אביב. האדומים שוב נהנו מיכולת שיא של ג'וש דאנקן, ששוב התעלה, צלף 23 נקודות והוליך את האדומים למחצית שנייה נהדרת בה ברחה והבטיחה את הניצחון. נתניה מסיימת עונה מרגשת ומפתיעה כבר ברבע הגמר.

אגב, תקרית מביכה התחוללה בשעות שלפני המשחק, כשהמאמן הלאומי אריק שיבק ועוזרו אריק אלפסי לא קיבלו כרטיסים למשחק ולא הגיעו. השניים פנו באמצעות נציגת האגף המקצועי לנתניה אמש, והבוקר קיבלו הודעה שנגמרו הכרטיסים למשחק. שיבק ואלפסי צפו במשחק מבתיהם. "צריך להבין שהמשטרה לא מאשרת לנו להכניס בן אדם אחד בלי כרטיס, וכל הכרטיסים למשחק נמכרו, וכל ההזמנות חולקו מראש", הסבירו בנתניה, "הפנייה נעשתה לאחר שכבר לא נותרו כרטיסים. יש לנו כבוד והערכה לשניים, אבל לא נפעל בניגוד לחוק".

מאמן נבחרת ישראל אריק שיבק. ברני ארדוב
ככה מתנהגים למאמן הלאומי? שיבק/ברני ארדוב

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר אמר בסיום: "החלום שלי הוא לקחת אליפות עם ירושלים. זו הייתה סדרה מדהימה, מגיע כל הכבוד לנתניה שהאמינה כל הזמן שהיא יכולה עלינו. אני כל כך שמח. הגענו כבר העונה לחצי גמר הגביע ופישלנו שם, ועכשיו אנחנו מול מכבי תל אביב. היינו מאוד אגרסיביים בפתיחת המחצית השנייה. זה היה הרבע שבו שברנו אותם. יצאנו מחדר ההלבשה כמו חיות. ככה חלמתי לראות את הקבוצה הזאת. זה פרויקט שהגעתי אליו בדיוק לפני שנה. כשהגעתי לירושלים המטרה שלי הייתה להחזיר אותה לצמרת. עברנו המון דברים, אבל בירושלים תמיד עוברים המון".

דרוקר אף התייחס לתקריות שארעו במהלך המשחק עם רביב לימונד וסמארדו סמואלס, שהתרגזו על כך שהמאמן הוציא אותם מהמגרש: "הם שחקנים אמוציונליים, יש להם הרבה רגשות. יכול להיות שאני מוציא אותם ואז הם כעוסים, אבל אחרי הכול אנחנו מתחבקים".

לגבי היריבה הבאה, מכבי תל אביב: "זו עדיין מכבי תל אביב ויש לה יתרון ביתיות. אני לא חושב שהחבר'ה שלי מוותרים. אני מאמין שנראה קבוצה אחרת בחצי הגמר, היינו מאוד לחוצים ברבע הגמר. יש לנו כבוד, יש לנו גאווה, יש לנו קהל ונבוא חזק לסדרה מול מכבי תל אביב".

מאיר טפירו: "אנחנו מקשים על עצמנו בכל העונה סתם. יש לנו קבוצה טובה, חבר'ה כשרוניים, ואנחנו צריכים להראות שאנחנו קבוצה. זו הפעם הראשונה העונה שהראינו אופי גדול. מגיע לנתניה שאפו, דני פרנקו הכין את השחקנים והם חזרו מ-2:0, אבל אני גם גאה בחברים שלי. סוף סוף ירושלים חוזרת לחצי הגמר, ועכשיו יש לנו סדרה מול מכבי. אני מקווה שנראה את היכולת הטובה שלנו גם שם, ושנמשיך להיראות כמו קבוצה עד סוף העונה. יש לי חלום לקחת אליפות. כבר היתה לנו אליפות ולקחו לנו את זה, אבל אנחנו צריכים ללכת משחק אחרי משחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר מדבר עם שחקנו, מאיר טפירו. קובי אליהו
כבר חושבים על מכבי. דרוקר וטפירו/קובי אליהו

ג'וש דאנקן הוסיף: "זה ניצחון גדול שלנו. הגענו למשחק חמישי וזה לא קל, אחרי שבשני המשחקים האחרונים הם נתנו לנו פייט. אני רק מנסה להיות אגרסיבי. מקווה שנצליח גם בשלבים הבאים".

המאמן המפסיד, דני פרנקו, התאכזב מסיום העונה: "זה רגע שאתה בעיקר מאוכזב בו בגלל המשחק, הייתה לנו הזדמנות לעשות רעידת אדמה בכדורסל. מצד אחד אני גאה בלחימה שהצגנו היום, לאורך כך הסדרה היה אפשר לראות שמבחינת אחד על אחד לא היה לנו סיכוי. הוצאנו הרבה יותר מ-100 אחוז מהקבוצה הזאת. אפילו במשחק כזה שקלענו בו 62 נקודות, מסרנו 17 אסיסטים. זה כואב, כי אנחנו רוצים לחזור לכאן מחר. היה אמור להיות לנו אימון בשבת, וכנראה שהוא כבר לא יהיה. זה ייכאב לנו יום או יומיים אבל אנחנו יודעים מה עשינו. בנתניה מאוד רוצים שאני אישאר, אם הדברים יסתדרו אני מאמין שזה גם יקרה. טוב לי כאן, יש לי תנאים נהדרים ונותנים לי לעבוד".

שחקן הפועל ירושלים מאיר טפירו. מגד גוזני
מרשה לעצמו לחלום. מאיר טפירו/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully