וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאור סדאייב: "נשארו לי זכרונות טובים מבית"ר ירושלים"

23.5.2013 / 11:30

גזענות? קללות? החלוץ הצ'צ'ני מסכם את החוויה שלו בישראל בצורה מפתיעה, וסיפר לאתר הרשמי של טרק גרוזני: "קיבלו אותי ואת קאדייב בצורה טובה". טביב ביטל הנסיעה לגמר האלופות על מנת לקדם המו"מ. בוזגלו וארבייטמן מועמדים

חלוץ בית"ר ירושלים לשעבר זאור סדאייב התראיין לאתר הרשמי של טרק גרוזני, והפתיע כשאמר בין השאר: "נשארו לי זכרונות טובים מאוד מבית"ר. קיבלו אותי ואת ג'יבראיל קאדייב בצורה טובה מאוד. צוות המאמנים והשחקנים עשו הכול כדי שנרגיש נוח, וכך אכן היה. אני רוצה להגיד תודה לכולם".

בנוסף סיפר סדאייב את מיעוט דקות המשחק שקיבל: "באחד האימונים הראשונים בישראל מתחתי שריר ולכן לא שיחקתי את מספר המשחקים שתכננתי, אבל בכל זאת היו לי בערך עשרה משחקים וגם כבשתי שער אחד". כשנשאל לגבי הבעיות שדווחו עם אוהדי בית"ר, אמר: "לא הייתי רוצה לחזור לסוגיה זו. מה שהיה היה. עם הזמן הכל התחיל להסתדר, והתנהגות האוהדים הפכה להיות רגועה יותר".

זאור סדאייב שחקן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מתגעגע? סדאייב/קובי אליהו

בינתיים העברת הבעלות של בית"ר ירושלים מארקדי גאידמק לאלי טביב תעבור ב-24 שעות הקרובות שלב נוסף כאשר עורכי דינו של טביב יעבירו לעורך דינו של גאידמק ישראל שלו את טיוטת ההסכם שנשלחה אליהם עם מספר תיקונים והשגות. ביממה הקרובה וביום ראשון צפויים הצדדים להמשיך ולדון על ההשגות מתוך כוונה לסכם הכול ביום ראשון ולהביא לידי חתימת הסכם בשני או שלישי. בגלל המגעים המתקדמים, טביב ביטל את הנסיעה שתיכנן לגמר ליגת האלופות שייערך ביום שבת הקרוב.

אם טביב יסכם על רכישת בית"ר, הוא יצטרך לשבת עם חברי ועד עמותת האוהדים על מנת שיוותרו על הסעיף המקנה להם לקבל את ה-1.9 מיליון שקל שהעבירו למועדון אם מגיע בעלים חדש. טביב מעוניין בעמותת האוהדים לצידו וככל הנראה לא צפויות בעיות בנושא זה.

- אלי טביב בעלי הפועל תל אביב. קובי אליהו
החתימה צפויה בשני או בשלישי. אלי טביב/קובי אליהו

בסביבתו של טביב משדרים אופטימיות ואמרו היום (חמישי): "זו בסך הכל טיוטה ראשונה וברור שיהיו השגות ומחלוקות. אנחנו מאמינים שבסופו של דבר כל הנקודות ייפתרו כמה שיותר מהר. אנחנו רוצים להגיע לחתימה בימים הקרובים ולהכין את הקבוצה לשנה הבאה".

מי שממתינים בקוצר רוח הם שחקני בית"ר, שמרביתם סיימו חוזה ולא יוכלו לחכות יותר מדי לפני שיחתמו בקבוצות אחרות. הרצון של טביב הוא להחתים את מרבית השחקנים שסיימו חוזה בתום העונה שעברה ולשמור על הבסיס של שחקני הבית של המועדון שמסיימים חוזים כמו עמית בן שושן, קובי מויאל, אבי ריקן, מתן בראשי וחן עזריאל.

שלומי ארבייטמן שחקן קבוצת גנט בכדורגל. קובי אליהו
יחזור לטדי? שלומי ארבייטמן/קובי אליהו

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, גיא לוזון הוא המועמד המועדף על טביב לאימון הקבוצה והמאמן כבר הביע את רצונו לאמן את הקבוצה. כמו כן, שחקני העבר של המועדון ניר סיביליה ודוד אמסלם מועמדים לכהן בתפקידים ניהוליים במועדון במידה והעסקה תצא לפועל.

בין השמות שהוזכרו כמועמדים להגיע לבית"ר ירושלים נמצאים מאור בוזגלו ושלומי ארבייטמן. טביב היה מעוניין לצרף גם את ברק יצחקי, אבל הסכומים שמכבי תל אביב תדרוש גבוהים מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully