וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב: "הזמן נגדנו, התפשרתי ומקווה שנסגור בקרוב"

10.5.2013 / 12:22

הרוכש הפוטנציאלי של בית"ר אופטימי. על הקהל: "בתקשורת עושים לו עוול, אוהדי הפועל ת"א עושים דברים יותר חמורים"

קובי אליהו

ביום ראשון הקרוב צפוי עורך הדין של ארקדי גאידמק, ישראל שלו, לקדם את המשא ומתן על רכישת בית"ר ירושלים מול עורכי הדין של אלי טביב, בניסיון לסכם. שני הצדדים מעריכים כי רוב הסוגיות פתורות ואם לא יהיו הפתעות חדשות בדו"חות, המאזנים וכתב השיפוי לתביעות עתידיות, יש סיכוי טוב שהעסקה תצא לפועל.

"אני מאוד רוצה שזה ייסגר", אמר היום (שישי) אלי טביב לרדיו ירושלים". "אין יותר מדי זמן וצריך להכין קבוצה. אני מקווה שהדברים ייסגרו כבר בשבוע הבא". על הבעיות שמנעו סגירה אמר טביב: "משא ומתן זה לא מהיום למחר. ראש העיר עשה מאמץ גדול כדי שבית"ר לא תגיע לפירוק, כי אם מסתכלים על המצב שלה רואים שהוא גרוע מאוד. לאחר שיחות איתו, עשיתי מאמץ להתפשר בכמה דברים. זה לא רק החוב, זה גם ההשקעה בלבנות קבוצה לעונה הבאה. התפשרתי בהרבה נקודות וזה לא היה פשוט, אולי בגלל ראש העיר שהצליח לשכנע אותי וגם הרצון הגדול שלי לרכוש את הקבוצה".

"זאת לא סתם קבוצה. הקהל של בית"ר הוא מספר אחד בארץ בכמות ובאיכות. עושים לו עוול ומתייחסים אליו בתקשורת בצורה לא מכובדת. תראו מה קורה בהפועל תל אביב עם השירי שואה והשירי נאצה שהם הרבה יותר חמורים, אבל התקשורת לא נוגעת בזה אותו הדבר".

איש העסקים אלי טביב מגיע לאצטדיון טדי. קובי אליהו
אם יקבל את תשובות לשאלות, יהיה לסגור עסקה. טביב/קובי אליהו

"אם זה תלוי בי, הייתי אומר שישנם סיכויים גבוהים שהעסקה תצא לפועל, אבל לא הכל תלוי בי. לגבי החובות יש הסכמה אבל צריך לטפל בשיפוי המשפטי לחובות שלא ידועים. אני לא רוצה להשמיץ אף אחד, הם מנהלים משא ומתן ובסוף אני אוכל לדעת בכמה רוצים למכור".

"הזמן לא פועל לטובתנו", אמר טביב. "ככל שנעשה את זה יותר מהר נוכל לסגור עם שחקנים. אני בעד להשאיר את כולם בקבוצה ולפעול מהר". על המחאה הגזענית והקריאות נגד יו"ר המעודון איציק קורנפיין אמר: "אני לא אכנס לזה. רק אם ארכוש את הקבוצה אוכל לדבר על הכל"

על הפועל תל אביב: "בכל מקרה לא אחזור להפועל תל אביב. אם לא ישלמו לי, אתבע את חיים רמון בבית משפט. גם אם ישלמו לי עשרה מיליון דולר אני לא אחזור להפועל תל אביב. הם ביקשו ממני לחזור, נציג של חיים רמון פנה אליי ואמר לי שאחזור לקבוצה, אך אמרתי שבשום פנים ואופן זה לא יקרה. הבעיה של הפועל תל אביב לא תהיה מכשול בשום מקרה, אני יודע את זה בוודאות מאנשי ההתאחדות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם אם ישלם לטביב עשרה מיליון דולר הוא לא יבוא. רמון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסביבתו של טביב אמרו אתמול: "אלי לא סתם עורך אין-ספור פגישות, הוא מכוון למהלך ברור של רכישת בית"ר ירושלים ונקווה באמת שלא יהיו הפתעות ונוכל לסגור עניינים בשבוע הבא. יש כמה שאלות פתוחות שנצטרך לקבל עליהן תשובות ואם הן יספקו את אלי טביב אפשר יהיה לברך על המוגמר. ההערכה היא כי עד יום שני צפויה התפתחות משמעותית במשא ומתן ומשם נתקדם".

בנוגע לכתב שיפוי של תביעות עתידיות, נודע כי עורך הדין ישראל שלו מוכן לספק מסמך כזה על חלק מהאופציות לתביעות עתידיות כמו כאלה של שחקנים, עובדי מועדון ונותני שירות, אך מנגד אין הבנות בנוגע לתביעות עתידיות שעשויות לצוץ על ידי מוסדות, כפי שקרה עם מע"מ בשנה שעברה, חוב של מעל 5 מיליון שקל שסיבך את בית"ר עד היום ומאיים להביא אותה להקפאת הליכים.

אם הכול ייסגר וטביב יהיה הבעלים, מועמד רציני להצטרף לצוות הניהולי הוא חלוץ העבר של הקבוצה ואיש העסקים ניר סביליה. שמו של סביליה הוזכר מספר פעמים על ידי מקורביו טביב, והבעלים היה רוצה לראות אותו כחלק מהכוורת החדשה שיבנה במועדון בתנאי שירכוש אותו. סביליה, על אף שגדל במכבי תל אביב, היה שחקן אהוד מאוד על אוהדי בית"ר כששיחק בשורותיה. שם נוסף שעלה אצל אנשי טביב הוא של דוד אמסלם. אמסלם כבר הבהיר במספר פורומים כי ישמח מאוד לחזור לבית"ר בכל תפקיד בו יוכל לתרום בצורה משמעותית.

ניר סביליה. אביב חופי
טביב רוצה אותו כחלק מהכוורת. סביליה/אביב חופי

אגב, בפתיחת ישיבת הדירקטוריון ביום שלישי האחרון הבהיר עורך דין שלו, כי הסעיף לפיו עמותת האוהדים יכולה להביא רוכש עד ה-31 באוגוסט אינו רלוונטי יותר, כיוון שארקדי גאידמק החליט שהוא אינו מעוניין יותר בקבוצה ואינו מתכוון להזרים כספים. מעבר לכך, נראה כי נציגי גאידמק וראש העיר ניר ברקת יעשו הכול כדי לסייע לטביב לקחת את הקבוצה השבוע ולהימנע מהקפאת הליכים. חברי הדירקטוריון העניקו כעשרה ימים למשא ומתן עם טביב, שלאחריו יתכנסו ויקבלו החלטות. אם טביב לא ירכוש את בית"ר, צפוי המועדון לפנות לבית משפט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully