וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: השיחות בין גאידמק לטביב יחודשו

8.5.2013 / 19:03

עורכי הדין של הצדדים יחלו מחר לשוחח בתקוה להגיע לסיכום עד השבוע הבא. האוהדים לנציגי גאידמק: "הרסתם את המועדון, די"

קובי אליהו

בבית"ר ירושלים מקווים שכבר בשבוע הבא תגיעה לסיומה הפרשה הארוכה והסבוכה סביב הבעלות על הקבוצה. כבר מחר צפוי עורך הדין של ארקדי גאידמק ישראל שלו לשוחח עם עורכי הדין של אלי טביב ולהתחיל לנסות ולנסח הסכם מכירה בין הצדדים. ההערכה היא כי בתחילת השבוע הבא תיערך פגישה בין הצדדים שלאחריה הדברים יהיו הרבה יותר ברורים.

בצד של טביב נשמעה אתמול אופטימיות זהירה בנוגע לסגירת העסקה. טביב ימתין לראות מהיכן יגיע הכסף למשכורות העונה הנוכחית כאשר ברור כי לא יסכים לכך שהכסף יגיע מהקדמת הקצבאות מההתאחדות או הצ'ק של בימות (חברת הכרטיסים של בית"ר) שמופקד בבקרה על חשבון העונה הבאה ורק תזרים חיצוני ירצה אותו.

אלי טביב. קובי אליהו
אופטימיות זהירה. אלי טביב/קובי אליהו

ישיבת הדירקטוריון אתמול הייתה סוערת ועלו בה כל הנושאים הבוערים של התקופה האחרונה. חברי עמותת האוהדים תקפו את נציגיו של גאידמק על התנהלות הבעלים ואמרו להם: "הרסתם את המועדון, כל האוהדים נטשו, אף שחקן לא רוצה להישאר כאן. די, לא נשאר כבר מה להרוס, פשוט תרימו ידיים ותעבירו את הקבוצה הלאה". מומי דהאן מצד אנשי העסקים ביקר את חברי העמותה על כך שלקחו צעד אחורה בנושא הצ'צ'נים ולא גיבו את המועדון ואמר להם: "הטיפול בגזענות זה כל העתיד של המועדון הזה".

דינו שקבורץ, שהאופציה של בית"ר עליו תפוג ב-1 ביוני, מבוקש בליגת העל על ידי שתי קבוצות אך בארץ הוא ממתין בשלב זה לבית"ר ובמקביל בודק הצעות בחו"ל. גם חיים מגרלשוילי מבוקש במספר קבוצות אך מעדיף להמתין לבית"ר, כמו גם דריו פרננדס שבמקביל בודק הצעות מיוון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק. קובי אליהו
האוהדים תקפו את נציגיו בישיבה. גאידמק/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully