וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תדאג לכל משכורות העונה. המו"מ עם טביב יחודש?

7.5.2013 / 20:29

נציגי גאידמק הבהירו בישיבת הדירקטוריון שהמועדון ידאג לתזרים חיצוני לתשלום המשכורות. החובות: 12.5 מיליון שקל

one

צפו במחזור הסיום בתחתית ליגת העל

התקדמות מסוימת נרשמה היום (שלישי) בניסיון למצוא פתרון לעתידה של בית"ר ירושלים. לאחר שהבעלים הנוכחי ארקדי גאידמק הודיע כי אינו מתכוון להזרים כספים לקבוצה, ומנגד אלי טביב הפסיק את המו"מ לרכישת המועדון עד אשר יובטח תשלום משכורות העונה הנוכחית, נפגשו הערב חברי הדירקטוריון של המועדון בניסיון למצוא פתרונות למצב.

איציק קורנפיין יו"ר בית"ר ירושלים. מגד גוזני
גרעון כללי של 12.5 מיליון שקל, לא כולל משכורות העונה. איציק קורנפיין/מגד גוזני

עורך הדין של גאידמק, ישראל שלו, הבהיר לנוכחים כי אם הבעיה מול טביב היא המשכורות, המועדון ידאג להשיג את תזרים המזומנים החיצוני על מנת לכסות אל כל משכורות העונה הנוכחית. לא ברור עדיין מאין יגיע הכסף, אך ככל הנראה הוא יגיע מכיוון גיוס תרומות של ניר ברקת או אנשיו של גאידמק.

אם זה יקרה, צפוי להתחדש המו"מ מול אלי טביב, שנדרש לספק תשובה תוך שבוע. טביב כבר אמר שישמח לחזור לשולחן המו"מ אם בבית"ר ייקחו אחריות על חובות העונה הנוכחית. מה שחשוב להדגיש הוא שטביב לא יהיה מוכן שהמשכורות ישולמו מתוך מיליון השקלים של משרד הכרטיסים "בימות", שנמצאים בבקרת התקציבים והם על חשבון הכנסות העונה הבאה.

חשב הקבוצה חיים נבון הציג את כל נתוני החובות, בסך 12.5 מיליון שקל – כולל משכורות העונה הנוכחית (3.5 מיליון). היום קיבלה הקבוצה קרוב ל-600 אלף שקל מהטוטו, ויחד עם עוד כמה מאות אלפי שקלים שהיו בחשבון, היא תוכל לממן את משכורות חודש מרץ. לגבי משכורות אפריל, ינסו למצוא פתרון בשבועיים הקרובים.

שמוליק לוי, עמותת האוהדים של בית"ר ירושלים. מגד גוזני
שמוליק לוי בישיבת העמותה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully