וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: 500 אלף שקל יועברו מחשבון הכח ר"ג

22.5.2013 / 17:49

הסכום אותו היה צריך להעביר גל יוסף מעסקת טוטו תמוז נלקח מחשבון הסגולים. יו"ר הבקרה אורליצקי: "אין יותר חוב"

אם אלי טביב ירכוש את בית"ר ירושלים בעונה הבאה, הוא יהנה מ-500 אלף שקל לא צפויים, שכן בקרת התקציבים לקחה מחשבונה של הכח רמת גן את הסכום הנ"ל והוא יועבר לבית"ר ירושלים בתחילת העונה הבאה. החוב הוא בשל רכישת כ-20 אחוז מכרטיסו של טוטו תמוז על ידי בעלי הכח, גל יוסף.

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב. מגד גוזני
תמה עסקת תמוז/מגד גוזני

הסיפור התחיל לפני שנה וחצי. לאחר ששנה קודם מכרה בית"ר כ-80 אחוז מכרטיסו של תמוז להפועל תל אביב, יוסף רכש את 20 האחוזים הנותרים תמורת 1.6 מיליון שקל אך עד עתה העביר כ-1.1 מיליון. לאחרונה הופעלו לחצים על ידי גורמים בדירקטוריון בית"ר, עמותת האוהדים והנהלת המועדון, לראות את הכסף עובר, ואכן הבקרה הקפיאה כ-500 אלף שקל מחשבונה של הכח ותעביר אותם לבית"ר.

עופר אורליצקי סיכם זאת ואמר: "אין יותר חוב של הכח לבית"ר ירושלים. הכסף נלקח מהחשבון של הכח ויועבר לבית"ר ירושלים שתיהנה ממנו בתקציב העונה הבאה".

בנוגע לעסקת אלי טביב, גורמים בהתאחדות חזרו ואמרו היום כי לדעתם העסקה תושלם בימים הקרובים וכי טביב כבר פועל במרץ בכל המישורים כדי לדאוג לזכויות ולענייני הקבוצה כאילו כבר הייתה שלו. למרות זאת, עורכי דינו של טביב עדיין לא השיבו על טיוטת ההסכם הראשונה שנשלחה על ידי עורך דינו של גאידמק, ישראל שלו, ולשני הצדדים ברור שצפויות מספר טיוטות עד לחתימת ההסכם, אם בכלל.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

אלי טביב. קובי אליהו
הערכה: העסקה תושלם בימים הקרובים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully