וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב רוצה את גיא לוזון בבית"ר ירושלים

25.4.2013 / 13:28

איש העסקים עדיין לא רכש את הקבוצה, אך חושב על מאמן הנבחרת הצעירה. אלי כהן ורוני לוי גם בתמונה אם לוזון יסרב

one

עורך הדין של ארקדי גאידמק ועורכי הדין של אלי טביב ייכנסו בשבוע הבא לשלב הטיוטות במשא ומתן בתקווה להגיע להסכם בתוך שבוע עד עשרה ימים. יחד עם זאת חשוב לציין כי עדיין ישנם נושאים בלתי פתורים בין הצדדים וכי לא צפוי משא ומתן פשוט כשייתכן שראש העירייה ניר ברקת יצטרך גם כאן לסייע ולפשר במספר נקודות מחלוקת.

מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון. קובי אליהו
המועמד המוביל. גיא לוזון/קובי אליהו

יחד עם זאת, טביב שינה פאזה לאחרונה ומשדר שהוא קרוב מאוד להיות הבעלים של בית"ר ירושלים וכבר בודק אופציות לבעלי תפקידים במועדון. טביב רצה את משה דמאיו לעמדה ניהולית בכירה, אך דמאיו הודיע לו כי הוא נשאר בבני יהודה. בנוגע לתפקיד על הקווים, השם החם מבחינת טביב הוא מאמן הנבחרת הצעירה גיא לוזון, שכבר הצהיר כי בסיום טורניר היורו יעזוב את הנבחרת ויחזור לאמן קבוצות. לוזון מכוון בשלב זה גם לאימון באירופה, אך כבר אמר מספר פעמים שאם תהיה הצעה לבנות קבוצה בריאה בבית"ר ירושלים הוא ישמח מאוד להגיע. אלי כהן ורוני לוי גם כן בתמונה במידה ולוזון יסרב.

מעבר לכך, טביב ומספר אנשי מקצוע המקורבים אליו החלו לגבש מספר שמות של שחקנים צעירים פוטנציאליים שיכולים לשדרג את המועדון, ישראלים וזרים. לפני הכל טביב רוצה לסכם על עסקת הרכישה כמה שיותר מהר כדי לסגור עם כל שחקני הבית אותם הוא רוצה לראות במועדון: "שחקני בית והחיבור למועדון זה הבסיס של הקבוצה להרבה שנים", אמרו בסביבתו של הבעלים.

החזון של טביב הוא לבנות כבר לעונה הבאה קבוצה שתוכל להתמודד על כרטיס לאירופה. מקורבים לטביב אמרו: "כל המו"מ הוא שלא כל ה-12 מיליון שיעביר יילכו על חובות. הוא רוצה לבנות קבוצה שתחזיר את האוהדים ואת השמחה בדיוק כמו שהייתה כאן בחצי הראשון של העונה. כשהוא בא למשחקים בטדי הוא יצא מהם בטירוף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלי טביב הבעלים של הפועל תל אביב. קובי אליהו
"הוא רוצה לבנות קבוצה שתחזיר את האוהדים ואת השמחה בדיוק כמו שהייתה כאן בחצי הראשון של העונה". אלי טביב/קובי אליהו

בבית"ר נתקלו בימים האחרונים בבעיות מול חברת האבטחה שעובדת איתם כאשר היה חשש שלא יגיעו סדרנים ומאבטחים למשחק הקרוב מול מכבי נתניה בשבת, בטדי. זאת מכיוון שלא שולמו לחברה הכספים המגיעים לה. בבית"ר הפעילו מספר גורמים שיסייעו לפתרון העניין, ונראה כי עוד היום הנושא ייפתר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully