וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיל ג'קסון: "צחקתי כשאמרו לי שד'אנטוני מאמן הלייקרס"

ה"זן מאסטר" סיפר מה חשב על ההחלטה להעדיף את ד'אנטוני על פניו, ויודע מה על הלייקרס לעשות כדי לקום מהקרשים

אחרי שחשף בספרו מי לדעתו גדול יותר - מייקל ג'ורדן או קובי בריאנט - פיל ג'קסון ממשיך להביע את דעתו על אנשי הלייקרס, והפעם הוא אמר ל-ESPN מה הוא חשב כששמע שהלייקרס החליטו למנות את מייק ד'אנטוני למאמנם.

"כשמיץ' קופצ'אק (הג'נרל מנג'ר של הלייקרס) התקשר אליי ואמר לי שהלייקרס מעדיפים את מייק ד'אנטוני כמאמן על שאר המועמדים, אני צחקתי", אמר ה"זן מאסטר", "זה היה מאוד מצחיק כשמיץ' אמר שהוא חושב שד'אנטוני טוב יותר מאלה שהיו מועמדים לקבוצה".

מאמן לוס אנג'לס לייקרס, פיל ג'קסון. Chris Carlson, AP
"זאת הייתה הבחירה שלהם וזה בסדר מצדי. למעשה, חשתי הקלה מסוימת". ג'קסון/AP, Chris Carlson

השיחה בין קופצ'אק לג'קסון נערכה ב-11 בנובמבר 2012, יום לפני שפיל ג'קסון היה אמור להודיע ללייקרס האם הוא רוצה לחזור לאמן בקבוצה. ה-GM הקדים אותו, וסיפר לו בשיחה שהקבוצה מלוס אנג'לס החליטה ללכת לכיוון אחר. ג'קסון אמר כי הוא סבור שהלייקרס החליטו על ד'אנטוני משום שקיוו ששיתוף הפעולה המחודש שלו עם סטיב נאש יוביל את הקבוצה להצלחה.

"אני חושב שלא הגעתי ללייקרס כי היו כמה דאגות איך המועדון ינוע לכיוון הנכון", אמר ג'קסון, "כשמיץ' התקשר אליי סמוך לחצות, לפני שהייתי אמור להתקשר אליו ביום שני עם תשובה, ואמר 'החלטנו, אנחנו נמנה את מייק ד'אנטוני, אמרתי לו 'בשביל סטיב נאש - כן, אני מסכים. בשביל דוויט הווארד - אני לא כל כך בטוח'. הם חשבו קודם כל ולפני הכול על איך נאש ישתלב בהתקפה, אני חושב שזה הדאיג אותם. הם רצו לנוע מהר יותר, להיות קבוצה של שלשות, כמו הרבה שיש עכשיו ב-NBA. אני חושב שעם פאו גאסול ודוויט הווארד היה אפשר להשיג מה שהשגנו עם אנדרו ביינום ופאו בצבע, ולשחק חזק. אבל זאת הייתה הבחירה שלהם וזה בסדר מצדי. למעשה, חשתי הקלה מסוימת".

על עתידו אמר ג'קסון: "אני לא רואה את עצמי מאמן שוב, ממש לא". אז מה הלייקרס צריכים לעשות כדי להפוך למועמדת לאליפות? לג'קסון התשובה די ברורה: "הם צריכים להחתים את הווארד, לייצב את המצב הכלכלי ולסדר את החוזים כך שיאפשרו להם להתקדם, אלה האתגרים הכי גדולים שלהם כרגע, ניהול בסיסי".

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס, מייק ד'אנטוני, סטיב נאש. רויטרס
רצו להפוך לקבוצה של שלשות, אבל ג'קסון חושב שעם הווארד ופאו היה אפשר להשיג דברים אחרים. ד'אנטוני ונאש/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully