וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיאמי ניצחה את אינדיאנה 102:103 בהארכה ועלתה ל-0:1

שלשה ענקית של ג'ורג' כפתה הארכה, הפייסרס נגעו בניצחון אבל סל כביר של לברון עם הבאזר העניק להיט 102:103 דרמטי

גמר המזרח יצא לפנות בוקר (חמישי ) לדרך, וסיפק לחובבי הכדורסל מנה גדושה של דרמה ומתח כבר במשחק הראשון. זה היה קרב הפכפך, פיזי ומלא יצרים, כשבסיומו אידיאנה פייסרס הוכיחה שהיא קבוצה חזקה עם הרבה אופי, ומיאמי היט הוכיחה שיש לה לב של אלופה. שלשה ענקית של פול ג'ורג' כפתה שוויון 92:92 ושלחה את המשחק להארכה, בה המשחק ההפכפך המשיך לייצר דרמה - 2.2 שניות לסיום ההארכה הפייסרס הוליכו ביתרון נקודה, הכדור נמסר ללברון ג'יימס, ושחקן הכדורסל הטוב בעולם עשה צעד וחצי והעניק למיאמי סל ניצחון כביר עם הבאזר, שהעניק לה ניצחון 102:103 בהארכה, ויתרון 0:1 בסדרה. לברון סיים את המשחק עם טריפל-דאבל מרשים של 30 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, ולמרות שבלא מעט דקות ברבע הרביעי ובהארכה לא מצא את הסל, במאני-טיים הוא היה שם עבור ההיט ומנע מקבוצתו לאבד את יתרון הביתיות. משחק מספר 2 בסדרה ייערך בלילה שבין שישי לשבת במיאמי.

פורוורד מיאמי היט לברון ג'יימס קולע סל ניצחון מול אינדיאנה פייסרס. AP
ענק במאני-טיים. לברון ג'יימס קולע את סל הניצחון/AP

פתיחת המשחק הייתה פיזית ולימדה על ההמשך. דייויד ווסט להט בפייסרס עם 10 נקודות ברבע הראשון, שהסתיים ב-21:22. ברבע השני אינדיאנה הוכיחה למה ההגנה שלה היא הטובה במזרח כשהרשתה לאלופה רק 15 נקודות וירדה למחצית ביתרון 37:42. שחקני שתי הקבוצות התמלאו בעבירות ברבעים 2 ו-3 וזה גרם לרבע שלישי התקפי יותר בסיומו נרשם 64:65 לאינדיאנה. הרבע הרביעי היה למשחק נדנדה מרתק, כשהטריו של מיאמי סוחב את הקבוצה על גבו ומחפה על משחק חלש של ריי אלן, ואילו באינדיאנה ווסט מספק משחק גדול ופול ג'ורג' עוזר לו.

1:15 דקות לסיום לברון החטיא ובהתקפה הבאה אינדיאנה השוותה ל-89:89 מסל של ווסט, כשעל השעון 54 שניות לסיום. מיאמי שמה את הכדור ביד של וויד, שחדר והעלה את ההיט ל-89:91. כשעל שעון 36 שניות לסיום אינדיאנה יצאה להתקפה, ג'ורג' החטיא, הפייסרס לקחו את הריבאונד ואז ג'ורג' איבד את הכדור ברשלנות . ריי אלן נשלח לקו, החטיא את הראשונה - כן, גם לענקים כאלה זה קורה במאני-טיים, ואפילו אמו ביציע הופתעה - וקלע את השנייה. 17:7 שניות לסיום, ההיט ביתרון 89:92 ואינדיאנה הוציאה כדור מהצד, וויד חטף אך לא הצליח לשמור על הכדור. הפייסרס יצאו להתקפה אחרונה ו-0.7 שניות לבאזר, כשכל הקהל כבר מוכן לקפוץ משמחה, פול ג'ורג' הוכיח שוב איזה שחקן אדיר הוא, כשקלע שלשה ענקית והשתיק את כולם כשקבע 92:92. אלן לא הצליח לקלוע שלשה בזמן שנותר והמשחק הראשון בגמר המשחק הלך להארכה.

שחקן אינדיאנה פייסרס פול ג'ורג' (ימין) נשמר על ידי לברון ג'יימס. AP
משחק הרואי שנגמר באכזבה לפול ג'ורג' והרבה שמחה לקינג ג'יימס/AP

שתי הקבוצות לא מצאו את הסל בתחילת ההארכה, עד שג'ורג' קלע 2 לפייסרס מהקו. 2:25 דקות לסיום וויד השווה ל-96:96, אבל סל ועבירה של ג'ורג' החזירו את היתרון לפייסרס עם 96:99 וספולסטה הזעיק פסק זמן שתי דקות לסיום. שתי הקבוצות החטיאו עד שכריס בוש שבר את הבצורת של מיאמי עם מהלך גדול של סל מריבאונד התקפה ונקודה שהוסיף מהקו, ו-49.7 שניות לסוף נרשם שוויון 99:99. ווסט החטיא ג'אמפ, ולברון לקח את הכדור עד הסל והעלה את ההיט ל-99:101 כשעל השעון 10.8 שניות. אינדיאנה כמעט איבדה כדור, אבל איכשהו הוא הגיע לג'ורג' שעלה לשלשה, וספג עבירה מוויד, שיצא בשש עבירות. 2.2 שניות לסיום ג'ורג' עמד על הקו. הראשונה צללה פנימה, גם השנייה והשלישית נכנסו והפייסרס הוליכו 101:102. מיאמי הוציאה את הכדור ללברון, שחדר לסל וקלע ליי אפ ענק עם הבאזר והרים את פלורידה באוויר עם סל ניצחון בלתי נשכח. בסיום 102:103 למיאמי, שעלתה ל-0:1 בסדרה.

לברון ג'יימס הוליך את ההיט עם טריפל-דאבל של 30 נקודות (12 מ-24 מהשדה), 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, דווין וויד הוסיף 19 ו-5 אסיסטים, כריס בוש סיים עם 17, כריס אנדרסן היה נהדר מהספסל עם 16 ומריו צ'אלמרס הוסיף 10. ריי אלן סיים עם 4 בלבד ב-1 מ-4 מהשדה.

פול ג'ורג' הוליך את קלעי הפייסרס עם 27 נקודות, דייויד ווסט הוסיף 26, רוי היברט קלע 19 וטיילר הנסברו קלע 10 מהספסל.

גארד מיאמי היט דווין וויד (שמאל) מול שחקן אינדיאנה פייסרס פול ג'ורג' (ימין). רויטרס
פתיחה ענקית לסדרה, שמשאירה טעם של עוד. ג'ורג' מול וויד/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully