וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טים דאנקן: "פארקר ביצע את כל המהלכים הנכונים"

טירוף הפלייאוף: הגיבור של הספרס נתן את הקרדיט לרכז, שנכנס להיסטוריה עם 18 אסיסטים. הולינס: "אנחנו מי שאנחנו"

טים דאנקן שחקן סן אנטוניו ספרס חוסם את טוני אלן שחקן ממפיס גריזליס. רויטרס
המנוחה תעשה להם טוב? טים דאנקן/רויטרס

מספרי המשחק בין סן אנטוניו לממפיס (הספרס ניצחו 89:93 ועלו ל-0:2 בסדרה)

* 94% מהקבוצות שהובילו 0:2 בסדרות פלייאוף של הטוב משבעה ניצחו בסדרה, וסן אנטוניו עצמה עומדת על מאזן של 2:19 במצבים כאלה.

* עם זאת, גם בשנה שעברה הספרס שמטו יתרון גדול ואז נחלצו בדרך לניצחון דחוק כדי לעלות ל-0:2 בגמר המערב, אך אוקלהומה סיטי הגיבה בארבעה ניצחונות רצופים ששלחו אותה לגמר ה-NBA.

* המשחק הבא בסדרה ייערך בממפיס רק בלילה שבין שבת לראשון, והספרס יכולים להיות מעודדים מהעובדה שהם עומדים על מאזן של 1:5 העונה במשחקים שאחרי שלושה ימי מנוחה או יותר.

* 18 האסיסטים של טוני פארקר הציבו אותו במקום השני בתולדות רכזי סן אנטוניו בפלייאוף, כשרק 20 האסיסטים של ג'וני מור ב-1983 מקדימים אותו. גם אייברי ג'ונסון חילק 18 אסיסטים במדי הספרס בפלייאוף 1996.

* פארקר, שסיים את המשחק כולו עם שני איבודים בלבד ב-42 דקות, היה אחראי בקליעה או במסירה על 24 מהנקודות של קבוצתו ברבע השלישי.

* ארבע החסימות של טים דאנקן העלו אותו לנתון עגול של 500 חסימות בפלייאוף, בו הוא מוביל את חוסמי כל הזמנים.

* הגריזליס קטפו לא פחות מ-19 ריבאונדים בהתקפה, אבל העמידו אחוז עגום של 2 מ-16 בזריקות מהזדמנות שנייה.

* האורחים קלעו 4 מ-24 מהזריקות שלהם באיזור הצבע בדקות בהן טים דאנקן היה על הפרקט. כשהביג פאנדמנטל נח על הספסל, הם קלעו 9 מ-14.

שחקני סן אנטוניו ספרס טוני פארקר, מאנו ג'ינובילי. AP
"הוא מותש, אנחנו מבקשים ממנו המון". טוני פארקר/AP

סן אנטוניו נחלצה בעור שיניה מהפסד כואב, אחרי שראתה יתרון של 18 נקודות נעלם לחלוטין, כשממפיס רצה 2:15 ברבע האחרון וכפתה הארכה, בה כיכב טים דאנקן בן ה-37 עם שש נקודות ענקיות שנתנו לספרס את הניצחון. "חבל שאיבדנו את היתרון הגדול הזה", אמר דאנקן בסיום. "אבל הייתה לנו מספיק תושיה כדי שזה לא ישפיע עלינו בהארכה".

על הופעתו של טוני פארקר, שרשם 15 נקודות ולא פחות מ-18 אסיסטים, אמר הביג פאנדמנטל: "הוא היה מדהים. אני יודע שהוא מותש, ושאנחנו מבקשים ממנו המון. הוא שלט בכל התקפה וביצע את כל המהלכים הנכונים. הוא מצא אנשים, והם קלעו את הזריקות בשבילו".

בצד השני היה ליונל הולינס, שראה את קבוצתו שעומד על מאזן של 0:5 במשחקי הבית בפלייאוף הנוכחי, נופלת למאזן 5:3 במשחקי החוץ. "אנחנו באותה סירה בה היינו כשפיגרנו 2:0 מול הקליפרס בסיבוב הראשון", אמר מאמן הגריזליס. "עכשיו אנחנו צריכים לחזור הביתה ולדאוג שם לעניינים".

"זה לא הולך להיות קל, אבל זה המצב בו אנחנו נמצאים", הוסיף הולינס. "אנחנו מי שאנחנו, ואנחנו צריכים להישאר מי שאנחנו ולהיות נאמנים לזהות שלנו. אסור לנו להשתנות ולהתנקות, ופתאום להתגלח ולהתקלח אחרי שלא עשינו את זה הרבה זמן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מארק גאסול שחקן ממפיס גריזליס. AP
לא עומדים להתגלח. מארק גאסול/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully